כוכבת האח הגדול – אור סיונוב התארסה

אחת מהדיירות המפורסמות בעונה השביעית של האח הגדול קיבלה הצעת נישואין מרגשת

אור סיונוב אמרה "I DO" ועכשיו היא ובן זוגה צריכים לקבוע איך ומתי להינשא עם כל המגבלות החדשות של משרד הבריאות עקב הקורונה. סיונוב זכורה לכולם מהעונה של שי חי, אז נקלעה למשבר אב צלחה אותו והתקדמה ככל שהימים התקרבו לסיום העונה. עם או בלי קשר לחתונה, ממש בימים אלה היא מנהלת תביעה אזרחית מול זכיינית" קשת" והפקת "האח הגדול".

אמנם היא הגיעה מניו יורק, אבל מהר מאוד נכנסה לשגרה הישראלית, ובלקסיקון שלה אפשר למצוא את המילה "חיים". אוכל טוב וחברים הם לדעתה המרכיב העיקרי לחופשה המושלמת, וגם הזמנה לארוחת ערב עם מארק צוקרברג תתקבל אצלה בברכה. בכל אופן, בתביעה טוענת סיונוב שהיא עברה התעללות בבית "האח הגדול "מצד אחד הדיירים ותפקידה של ההפקה היה לשמור על שלומה ובטחונה.

היא אמרה בעבר: "אנשים באו עם חלומות, תקוות, ורצון להיראות ולהישמע. הוא (יורם זק) הכניס אותם לסיפור מחריד, סאדיסטי ואלים. סיפרו לכם שיש בתוך הבית הזה טוב ורע, רצוי ולא רצוי. שי חי היה הרצוי, מבחינת ההפקה. הרגשנו את זה מאוד חזק בחודש וחצי הראשונים בתוך הבית, וזו תחושה מאוד מאוד מתסכלת, כי זה קצת כמו 'מי הבן האהוב של ההורים', וזו תחושה מאוד לא נעימה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן