בר רפאלי בביהמ"ש: "מתחרטת על מעשיי"

הדוגמנית תשלם מס על הכנסה של 16 מיליון שקלים ותישא תשעה חודשי עבודות שירות

ציפי רפאלי תישלח ל-16 חודשי מאסר בפועל, תשלם קנס בסך 2.5 מיליון שקל, וכן יוטל עליה מאסר על-תנאי. על בר רפאלי יוטלו 9 חודשי מאסר בפועל שירוצו בדרך של עבודות שירות, בכפוף לחוות-דעת הממונה על עבודות השירות, קנס בסך 2.5 מיליון שקל ומאסר על-תנאי. על-פי הסדר הטיעון, בכפוף לתשלום סכומי המס בהתאם לקביעת פקיד שומה אזרחי, הצדדים יעתרו במשותף להטלת העונשים שלעיל על בר וציפי רפאלי.

בר רפאלי אמרה בדיון לשופטת: "אני יכולה להבטיח לגברתי שלא תראו אותי יותר בין כותלי בית המשפט. מאוד לא מתאים לי להיות פה. אני מתחרטת על מעשיי ויכולה להגיד שהייתי בת 20 וקצת. היום אני במקום אחר ומתנהלת אחרת עם המעסיקים שלי, ואני מבקשת לשקול זאת בהחלטתך". גם ציפי פנתה לשופטת ואמרה: "המעמד קשה לי מאוד. אני לוקחת אחריות על מעשיי ומבקשת מבית המשפט לכבד את ההסכם שלנו עם הפרקליטות ביחס אליי ולבתי, ולשים את זה מאחורינו".

ההסדר ספג ביקורת ציבורית חריפה לאחר שנטען כי מדובר ב"הנחת סלב" לבר רפאלי, ובפרקליטות נדרשים להסביר כרגע מדוע הוסכם על ענישה "מקלה" לכאורה עם הדוגמנית, ללא מאסר כלל, בעוד אמה תרצה עונש מאסר בפועל. כאמור, בית המשפט עדיין לא אישר את ההסכם, משום שטרם הוגשה חוות דעת של הממונה על עבודות השרות בנוגע לבר רפאלי. על כן, גזר הדין של השתיים יינתן יחד ב-8 בספטמבר, אחרי פגרת הקיץ.

ציפי רפאלי עוד אמרה: "המעמד קשה לי מאוד. אני לוקחת אחריות למעשיי ואני מבקשת מבית המשפט לכבד את ההסכם שלנו עם הפרקליטות ביחס אליי ולבתי ולשים את זה מאחורינו", אמרה. בתה, בר רפאלי, הביעה אף היא צער על הפרשה. "מאוד לא מתאים לי להיות פה. אני מתחרטת על מעשיי ויכולה להגיד שהייתי בת עשרים וקצת. היום אני במקום אחר, אני מתנהלת אחרת עם המעסיקים שלי ואני מבקשת לשקול זאת בהחלטתך".

תובע בתיק, עו"ד אלעד פנחס: "שיקול מרכזי להסדר בהודיית הנאשמות טרם הגשת כתב האישום ונטילת אחריות זו, מלווה גם בהסרת המחדל בכתב האישום שבוצעה טרם הדיון. הסרת המחדל כוללת גם תשלומים עבור שנות מס שהתיישנו וגם ריבית הוצמדה שולמו לקופת המדינה עשרות מליוני שקלים. כל נאשמת נותנת הדין על מעשיה שלה, אולם יש משקל גם שהן אם ובתה. לקחנו בחשבון את עברה הנקי גילה ומצבה הבריאותי של ציפי. לקחנו בחשבון לגבי בר שהיא אמא לשלושה ילדים, כולל ילד צעיר. כשעל הנאשמות הוטלה ענישה כלכלית כבדה ביותר".

צילום: פלאש 90

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן