האח הגדול: הכירו את הדיירת החדשה

הדוגמנית מולו ארגה בת ה-22 נבחרת מבין הליהוקים לעונה החדשה של ״האח הגדול״

בין הליהוקים לעונה החדשה של ״האח הגדול״ שעל פי השמועות תהיה עונה משולבת בין משתתפים מעונות קודמות למשתתפים חדשים, תכלל גם הדוגמנית מולו ארגה בת ה-22. ארגה נחושה להצליח כדוגמנית ומכוונת את המצפן שלה לבדה. מי שהכירו אותה כילדה ונערה יופתעו לראות את חשבון האינסטגרם הסקסי שלה – הילדה שגדלה במשפחה מסורתית וסייעה כאחות בכורה בגידול ארבעת אחיה הקטנים בונה לעצמה זהות חדשה.

אמה של ארגה הייתה המיילדת הלא רשמית של הכפר. היא עצמה נולדה בבקתת טיט כשאמה מנחה את הנשים שסביבה מה לעשות בין ציר לציר. בגיל שנתיים אושפזה לשנה בבית החולים בגונדה בגלל בעיות מעיים. זה לא היה מובן מאליו שתשרוד והנטל על משפחתה היה כבד מאוד. גם כשארגה מתעצבנת, היא עושה את זה בקלאסה.

רוב הזמן היא מדברת בשקט, בחסכנות, מדייקת כל מילה שהיא מוציאה מהפה. רק לפני שנה סיימה שירות צבאי כמ"כית בחיל רגלים – בין השאר היא פיקדה על אוכלוסיות מיוחדות – וקצת קשה לדמיין אותה מפקדת על חיילים עם כל האיפוק הזה. אבל מתברר שהבעיה היא אצלנו. "אנשים מסמנים שקט כחוסר ביטחון. זה לא נכון. אני מאמינה ששקט יותר חזק מרעש. אם אני שקטה ואתה מפרש את זה כחוסר ביטחון, אז אתה עוד אחד מהאנשים הטיפשים שפגשתי בדרך. זה בסדר". היא אומרת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן