אותרה גופתה של נאיה ריברה

המשטרה הודיעה כי גופתה של כוכבת הסדרה "גלי", נאיה ריברה בת ה-33, נמצאה במי אגם פירו שבקליפורניה, בו נעלמה ביום חמישי האחרון

החשש לחייה של ריברה עלה לאחר שבנה בן הארבע אותר לבדו על סירה באגם בקליפורניה בו שהו השניים. על פי הדיווחים, בנה של ריברה לא נפגע, והוא אמר לרשויות שהוא ואימו קפצו למים כדי לשחות, אבל אמו לא חזרה לסירה. על פי הדיווחים ביבשת הרחוקה, החיפוש אחר ריברה בת ה-33 החלו בסוף השבוע אחר הצהריים, כאשר השחקנית ובנה לא החזירו סירה ששכרו לאחר שלוש שעות שכירות.

כשצוות העובדים מצא את הסירה, הם גילו את בנה בן ה-4 לבדו. עדים סיפרו כי האם ובנה יצאו לשחות, אך ריברה מעולם לא חזרה אל הסירה עם בנה, שנמצא כשהוא עוטה אפוד הצלה. ריברה החלה את הקריירה שלה כבר בגיל ארבע, ב-1991, בסיטקום The Royal Family של רשת אי-בי-סי. היא הופיעה מאז בתפקידי אורח בסדרות כמו "קשרי משפחה" ו"הנסיך המדליק מבל אייר", אבל התפרסמה בעקבות הסדרה GLEE.

בסדרה המצליחה היא שיחקה את דמותה של סנטנה המעודדת ששודרה ברשת פוקס בין 2009 ל-2015. היא שיחקה ב-116 פרקים של הסדרה והיתה בת זוג של השחקן מארק סאלינג, שהופיע לצדה בסדרה. הוא התאבד ב-2018 לאחר שהואשם בקבלת ובהחזקת פורנוגרפיית ילדים. קורי מונטית, ששיחק גם הוא ב"גלי", נמצא ללא רוח חיים בחדר במלון ב-2013 אחרי שמת ממנת יתר. בהחלט קללה גדולה רובצת על כוכבי הסדרה המדוברת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן