דנית גרינברג נדבקה בקורונה?

כוכבת הריאליטי ואושיית האינסטגרם, דנית גרינברג חשה ברע ופונתה לבית החולים – איך זה נגמר?

בשעות הבוקר המוקדמות פונתה דנית גרינברג עם חום גבוה וכאב גרון לבית החולים לצורך קבלת טיפול מיידי. מקורביה וגם הצוות הרפואי חשש כי היא נדבקה בנגיף הקורונה אך לאחר סדרת טיפולים ובדיקה בנושא היא שוחררה בשעות הערב לביתה, עם שיפור במצבה. יום למחרת היא קיבלה את תשובות הבדיקה שיצאו שליליות והיא לא חולה בנגיף הקורונה.

הרופא שבדק אותה קבע בבדיקה כי דנית סובלת מדלקת גרון חמורה ועל כן, כוכבת הריאליטי, התבקשה להישאר בימים הקרובים בביתה במנוחה מלאה. מקורביה הוסיפו כי דנית לא צריכה לשהות בבידוד. כידוע, כמעט שנה חלפה מאז הפרידה הרועשת של שני כוכבי "האח הגדול" ו"הזוג המנצח" אליאב אוזן ודנית גרינברג, אשר הכריזו על פרידה. את הכביסה המלוכלכת בחרו השניים לשתף בתקשורת והסכסוך המשפטי ביניהם התנהל בפומבי ובחילופי האשמות קשים בתקשורת.

לאחרונה דנית חשפה ברשתות זוגיות חדשה עם גבר לוהט ונאה. מדובר על דודי גבריאל, איש עסקים בן 37. גרינברג החליטה להפיץ את הבשורה ברשתות והעלתה תמונה זוגית ראשונה של השניים, בדיוק ביום בו חגג החבר החדש שלה את יום הולדתו. עכשיו יוכל גבריאל להוכיח כמה הוא שומר על דנית כי עליו יהיה לטפל בה בעקבות המחלה שנפלה עליה. רק בריאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן