עידו קקוז'יקרו נגד הפקת הישרדות

יום לאחר שפרסמנו כי דוד דביר זעם מאחורי הקלעים על הפקת הישרדות, מגיע תורו של הכדורסלן בדימוס עידו קוזיקרו

מקורבים לעידו קוזיקרו מהישרדות סיפרו שהוא זועם על ההפקה שהייתה על האי במהלך הצילומים, אבל לא רק. אותם גורמים דיווחו שקוזי זועם גם בעיקר אחרי צפייה בפרקים האחרונים. "הוא מרגיש שההפקה הייתה בצד של הקבוצה של רגב הוד , ישראל אוגלבו ואסי בוזגלו. הם פגעו בברית שלו ושל ירדן גרבי ועידן חביב. זאת הייתה רמאות והתערבות של ההפקה בחלק מהקטעים שלא שודרו". מה דעתכם?

בקרבתו של קוזי מדווחים שבאחד הפרקים ששודרו לאחרונה, לא שידרו את מה שהיה מאחורי הקלים כאשר במהלך אחד מהם איימה ליטל סמדג’ה לעזוב את התכנית ויצאה במתקפה חריפה נגד חבריה לשבט בטענה כי הם מתעללים בה. עידו קוז’יקרו פרסם פוסט בעמוד האינסטגרם שלו ועשה סדר במתרחש על האי.

קוז’יקרו כתב: “אחד הדברים הראשונים שלמדתי בחיי כספורטאי זה שמי שלא יודע להפסיד, לא יודע לנצח. בספורט מפסידים לא מעט, ולומדים מזה. אני גאה בכל מי שנמצא כאן בתמונה. גאה מכל הלב. גאה על האיפוק לאורך תקופה, גאה על המתינות, גאה על הדרך שכל אחד מאיתנו עשה. יכול להיות שעשינו טעויות, אבל דבר אחד למדתי בחיי. כשאתה חוטף סטירה על הלחי אתה לא מגיש את הלחי השניה. אף אחד מהאנשים בתמונה לא איחל מחלה ליריבים שלו, ואף אחד פה לא קילל את היריבים שלו . אפשר לנסות להכפיש צד אחד, או פשוט להיות גאה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן