הגולשים זועמים על התערבות הפקת הישרדות ומה באמת קרה עם דוד דביר?

בניגוד למה ששודר על המסך – דוד דביר פרש מהמשימה האחרונה אחרי דקות אחדות כי לא היה מוכן להיות מושפל ולהתמודד בזמן ששאר המתמודדים אוכלים

הטענות ברשת נגד התנהלות הפקת הישרדות ממשיעות להיערם ואחת הדוגמאות הטובות לכך היא הדחתו של דוד דבר, אחד השורדים המשפיעים ביותר. בצילומי המשימה של דביר ביחד עם קוזי ואילנה אביטל, התרחשה דרמה: דוד דביר פרש מהמשימה אחרי דקות אחדות בטענה שאינו מוכן להיות מושפל ולהתמודד בזמן ששאר המתמודדים אוכלים מולו. אין ספק, הדוגמה הכי טובה לכך שהתערבות ההפקה במהלכים ובאירועים גרמה להדחתו של אחד המתמודדים הכי ראויים.

"בעבר הפקה הישרדות ניסתה להסתיר את המעורבות שלה במתרחש אבל העונה היא אפילו לא מנסה לעשות זאת". כתב אחד הגולשים. "אפשר להזיז את חיילי השחמט היכן ומתי שרוצים ולעזאזל עם חוקי הפורמט, ולעזאזל עם מה שמרגישים צרכני הטלוויזיה שמקבלים מינימום כבוד לאינטליגנציה שלהם" הוסיף גולש אחר.

אגב, כבר בתחילת המשימה ראו את ידיו של דביר מונחות ושהוא אינו משתף פעולה עם ההפקה. מקורב לדביר אמר: "הוא כעס מאוד והיתה על הסט דרמה גדולה. הוא לא הסכים להיות ליצן החצר". דביר מסר בתגובה: "עינים שרואות טוב ראו הכל". מהפקת הישרדות נמסר: "אנחנו שמחים על השתתפותו של דוד ב'הישרדות', אנחנו אוהבים אותו וגאים בדרך שעשה במשחק. לא סתם דוד הוא אחד השורדים האהובים העונה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן