ניר פור: "יש מלא גברים שמתחילים איתי"

כוכב חתונמי חשף כי יש לו כמה וכמה מחזרים ששואלים אותו האם היה רוצה לחצות את הכביש – איך הגר מרגישה עם הפניות הללו לעבר אהוב ליבה?

במהלך צילומים לקמפיין סיפר ניר פור שהוא זוכה להרבה מאד הצעות ממחזרים וגם מחזרות אבל כאשר הוא נשאל עד כמה הגר השתנתה מאז התוכנית הוא אמר שהיא השתנתה מלא והיום כיף להם ביחד. השניים טרם עברו לגור בשותפות אבל הבטיחו שכשיהיה מה לספר הם ידווחו בהקדם. הגר וניר נבחרו לפרסם סדרת מזגנים חדשה של מותג ישראלי ותיק. אנו נזכיר לכם כי הקמפיין הזה מגיע חודש אחרי שידור הפרק האחרון בתכנית שכבשה את לב הצופים.

הגר הגיבה לדברים של ניר: "אני הדביקי בקשר הזה". ניר הגיב: "התנהגתי אליה מהמקום שראיתי את הגר האמתית ולא את החומות שהיא הביאה איתה. מאוד האמנתי בזה, כל הזמן ראיתי כמה צעדים קדימה". לגבי חתונה נוספת אמר: "זה תלוי את מי שואלים. אנחנו חלוקים בעניין החתונה הנוספת, אם יש צורך או אין".

בפרק הסיום נזכיר כי הגר וניר חשפו כי הם החליטו להפריד כוחות – אך הקאמבק הגיע זמן קצר לאחר מכן. מחברת המיזוג שהחליטה לבחור בשניים לכיכוב בפרסומת נמסר: "כולנו היינו עדים לתהליך המקסים שעברו השניים כשהצליחו להשביח את הזוגיות בניהם בדיוק כמו המזגן החדש שלנו". אז מחזרים או לא, את ניר לא מעניין כרגע שום דבר פרט להגר משה ונראה שהשניים בדרך לחיים משותפים ארוכים ומוצלחים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן