מה גרם לדניאל גרינברג להתפוצץ על אייל גולן?

הדוגמנית חושפת מה קרה בין השניים לאחרונה – משבר ביחסים? פירוק החבילה? כל הפרטים בידיעה

דניאל גרינברג דיברה על ההחלטה שלה להסיר את התמונות עם גולן: "נשים היו אומרות לי 'חכי תראי איזה הורמונים יהיו לך, לא תוכלי לראות את בעלך. ואני חשבתי – 'מה כבר יכול להיות?'. היום אייל כבר מבין את העניין. התמונות? אמרתי לו שלא אהבתי איך שאני נראית ושיעזוב אותי. אז הוא אמר לי 'את מתוסבכת, תלדי כבר'. הוא שאל אותי למה הורדתי את התמונות, ועניתי 'סתם, עצבנת אותי'".

בכל אופן התמונות לא חזרו לפיד של דניאל שאמרה על בית המלון בו שהתה: "הייתי עם חברות במלון, ואז הייתה כותרת 'דניאל הלכה לישון במלון'. אני חוגגת עם חברות כי בסופ"ש שעבר הייתי עם בן הזוג שלי וחברות שלי רוצות גם. פתאום הכל השתלב יחד – 'היא עזבה את הבית'. אז לכל המתעניינים – הכל בסדר, אני ובעלי חיים באושר, בשמחה".

דניאל כבר חזרה לבית המשותף שלה ושל גולן ברחובות. "לא תהיה פעם הבאה, הבנו מה קורה משטויות. לא משחקים יותר" סיכמה דניאל שכזכור, עבורה זאת תהיה הלידה הראשונה שלה, אבל לבן זוגה אייל יש כבר שלושה ילדים: "ליאם כבר אמר לי שאין לו בעיה לשמור ביום אבל לא בלילה, אלין אמרה שהיא לא מחליפה חיתולים 'ואם היא פולטת עליי, ואיי על החיים שלה', וגם אייל אמר שהוא יעשה הכל אבל לא יקום בלילה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן