הפוסט בפייסבוק שעצבן את בעלה של אירה דולפין

המסיבה אצל מלכת היופי לשעבר טיטי גררה תגובה זועמת של אורן דולפין אשר איים לתבוע גולש אנונימי ברשת שיצא עליה ועל חברותיה בפוסט נוקב בעקבות מסיבת הקורונה

בחור העלה פוסט הומוריסטי בפייסבוק, צחק על המנהג של טיטי לנשק את חברותיה וקיבל איום מבן הזוג של אירה. כותב הפוסט כתה בין היתר: "פוסט טיטי איינאו (המצויין אם יורשה לי להחמיא לעצמי) ירד כי קיבלתי איומי תביעה בפרטי מבעלה של מאמנת סלבס. מה שמעצבן אותי זה שאחרי שאני מקבל את הדרישה הבריונית והמשתיקה שלו כי אין לי עכשיו זין או כסף לפיצויים האדון מעלה פוסט שיימינג עליי".

הכעס של הגולש לא חדל כאן: "גם השתקת אותי שלא בצדק, גם נהגת בבריונות וניצלת את יחסי הכוחות בנינו שנוטים לכיוונך, גם קיבלת את שלך ועדיין חשוב לך לעשות לי את השיימינג הזה קבל עם ופיד. מעצבן אותי שסלבס ארצנו שנהנים בשגרת היום יום שלהם מהטבות, חינמים, השקות, יח"צ וכסף – מתעצבנים כשהסלביות הזו מתפוצצת להם בפרצוף".

אורן דולפין מסר: "לא איימתי עליו בגלל ההומור, אין בעיה שיסתלבטו על הסלבס. הוא רצה להעביר נקודה, והוא לא הסתפק בתמונה של טיטי מתנשקת עם שני (שצולמה ביום ההולדת), הוא נבר וחיפש תמונות של נשיקות לפני שנה ולפני שנתיים ופרסם את הכל במקבץ אחד בשביל להטעות. זאת הבעיה שלי, לא הסתלבט. הוא יצר מצג שווא שיקרי כאילו כל המסיבה הם התנשקו שם והפיצו את הקורונה בעולם. בגלל זה איימתי עליו ובגלל זה פרסמתי את הפוסט אחרי שהוא הוריד. שכולם ידעו שגם אנחנו יכולים לעשות שיימינג. תפסיקו להסתכל על הסלבס כמו מיליונרים שחיים טוב, אנחנו קמים בבוקר לעבוד קשה כמו כל אחד אחר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן