הותר לפרסום: דור מיכה ועומר אצילי הם החשודים בפרשת הכדורגלנים והקטינות

בית המשפט התיר לפרסם את שמותיהם של שני כוכבי מכבי תל אביב, שחשודים בקיום יחסי מין עם נערות מתחת לגיל 16 והגישו להן אלכוהול. השניים לא שיחקו מאז התפוצצות הפרשה לפני כחודשכמעט חודש אחרי פתיחת החקירה המשטרתית בפרשת הכדורגלנים והקטינות, הותר היום (שני) לפרסם את שמותיהם של שני החשודים – דור מיכה ועומר אצילי. במסגרת הפרשה, השחקנים חשודים שקיימו יחסי מין עם קטינות מתחת לגיל 16.

שני כוכבי מכבי תל אביב לא נכללו בסגל הקבוצה מאז התפוצצות הפרשה למרות שהקבוצה לא הודיעה רשמית על השעייתם, אך בחרה להשבית אותם מפעילות כדי לאפשר להם להתרכז בחקירתם ולחבריהם לקבוצה להתרכז במאבק האליפות, שהוכרע בשבת שעברה. במהלך חגיגות האליפות בחר איתי שכטר להקדיש את הזכייה בתואר לאצילי ומיכה, ואמר: "האליפות הזו שייכת לשחקנים לא פחות חשובים שלא נמצאים פה כרגע".

ביום רביעי כששחקני הקבוצה קיבלו את צלחת האליפות בטקס הרשמי אמר מאמנם ולאדן איביץ': "אני רוצה לתת קרדיט לאותם שני שחקנים על האליפות. הם נלחמו איתנו כל העונה, והגיעו לכל משחק וכל אימון. הם עבדו קשה".

מיכה בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ומשחק בקבוצת הבוגרים שלה מאז 2011. הוא היה אחד השחקנים המרכזיים של השושלת שזכתה בשלוש אליפויות לצד ערן זהבי וכיכב גם בשתי האליפויות של הצהובים בשנתיים האחרונות, כשאשתקד אף הוכתר לשחקן העונה. בסך הכל הוא רשם 45 שערים ו-87 בישולים ב-399 הופעות במדי מכבי תל אביב. לאורך השנים לבש מיכה ארבע פעמים בלבד את מדי נבחרת ישראל.

אצילי בן ה-27 גדל גם הוא במחלקת הנוער של מכבי תל אביב אך בגיל 16 עבר להפועל ראשון לציון, במדיה עלה לבוגרים ב-2011 ואחרי שנתיים עבר לבית"ר ירושלים. לאחר שלוש שנים מוצלחות בבירה חתם בגרנאדה הספרדית, אך מיעט לשחק ובתום העונה חתם במכבי תל אביב, לה עזר לזכות בשתי האליפויות האחרונות, עם 29 שערים ב-67 משחקים. את מדי נבחרת ישראל לבש אצילי פעמיים בלבד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן