מיהו כוכב האח הגדול שמארגן מסיבות בניגוד להנחיות?

כוכב האח הגדול בעשור האחרון גר במגדלי יו ועורך מסיבות המוניות תוך כדי רעש שמפריע לדיירים האחרים בבנין

שי רגב כוכב האח הגדול של שנת 2012 גר במגדלי יו ועורך מסיבות המוניות תוך כדי רעש שמפריע לדיירים האחרים בבנין. השכנים של רגב מתלוננים על הרעש שהוא עושה בדירתו ומסרו: "הבחור גר בשכירות עם מרפסת גדולה. הוא עשה מסיבה רועשת, גם עכשיו בתקופת הקורונה. חבר שלו התגאה שם שזה לא חוקי, ובינתיים נבהל והוריד".

שכנה אחרת אמרה: "האורחים שלו הורסים את המעליות ומפזרים לכלוך. אחרי שהתלוננו עשרות פעמים, הוא הבטיח למנהל האחזקה שיפסיק ולעובדים בבניין אמר שימשיך דווקא כי מלא מתלוננים". ומה היה לרגב לומר?
“משרד הבריאות קבע שצרות עין עושה קמטים. נתראה במסיבה הבאה". אגב, לפני כמה שנים מעין חודדה, בוגרת העונה השנייה של "האח הגדול" ושי רגב, בוגר העונה הרביעית, העבירו שלב ביחסים שלהם והפכו לזוג. זה מהר מאד עבר לפרידה.

מיד לאחר שחודדה חתמה רשמית על טפסי הגירושין, היחסים בינה לבין רגב עברו הילוך אבל כאמור זה התרסק. כמו כן, בניגוד למודחים האחרים שאצו רצו לטחון במסעדה מוכרת, רגע אחרי ההדחה של רגב, ניסה איש העסקים למקסם את נוכחות המצלמות, ושיגר את עצמו אל מסעדה ברשותו, שם נערכו חגיגות ההדחה. אולי בגלל זה הוא מרשה לעצמו לחגוג היום בניגוד להנחיות?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן