מושיק עפיה שוב דחה את החתונה

הזמר היה אמור להינשא בסוף מרץ עם בת זוגו דנה בחתונה המונית עם יותר מאלף מוזמנים, אך זה לא קרה וגם החתונה שהיתה אמורה להיות אמש בוטלה

אם ריחמנו על אייל גולן ודניאל גרינברג, שנאלצו לצמצם את חתונתם לחברים קרובים ומשפחה בלבד לפני ארבעה חודשים, הגיעו התקנות החדשות של משרד הבריאות וגרמו לנו להצטער ממש בשביל מושיק עפיה שנאלץ בפעם השניה ברציפות לדחות את החתונה הגדולה שלו. כידוע, הזמר היה אמור להינשא בסוף מרץ עם בת זוגו דנה בחתונה המונית עם יותר מאלף מוזמנים, אך זה לא קרה וגם החתונה שהיתה אמורה להיות אמש בוטלה.

"בעקבות ההנחיות החדשות שיצאו בימים האחרונים מטעם משרד הבריאות, חתונתם של מושיק עפיה ודנה ששון תידחה למועד לא ידוע ולא תתקיים כמתוכנן", נמסר ואילו עפיה הוסיף: "שלום לכל יקירינו. עקב הנחיות משרד הבריאות, והרצון לשמור על שלומכם ובריאותכם אנו נאלצים לדחות את אירוע החתונה. בשורות טובות לכולכם. דנה ומושיק".

הזוג היה צפוי להינשא בסוף חודש מרץ אלא שבעקבות מגבלות הקורונה והנחיות משרד הבריאות שלא אפשרו על התקהלות של יותר מעשרה אנשים, נאלצו השניים לבטל את מועד החתונה הראשון. ב-5 ביולי היה אמור לצעוד מושיק עפיה בשביל חופה ולשאת לאשה את בחירת ליבו דנה ששון. עפיה בן ה-45 הציע נישואים לפני תשעה חודשים לזוגתו בת ה-32 במסיבת הפתעה שערכה לזמר לכבוד יום הולדתו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן