השחקן תומר שרון: "בעוד חודשיים אהיה הומלס"

השחקן העלה פוסט בעקבות משבר הקורונה שלא מאפשר לו ולחבריו להופיע באופן מסודר וראוי – מה יהיה הסוף?

בזמן שישנה עלייה במספרי החולים ונסיגה בפתיחת המשק, גם בתאטרון הבימהו הודיע על דחייה של חודש בחזרה לשגרה. השחקן תומר שרון יחד עם חבריו לענף התרבות קורסים – מה שהוביל אותו לכתוב פוסט על מצבו ברשת החברתית. תומש, פרסם פוסט נוקב בחשבון הפייסבוק שלו ובו סיפר על מה שעובר עליו ועל חבריו בימים אלה. הוא מתחיל בדחייה הנוספת ששלח לו תיאטרון הבימה על רקע העלייה במספר החולים מקורונה.

כך הוא כתב: "המצב בו אין לי כסף לאוכל הולך ומתקרב. אשמח לעבוד אצל כל אחד שמשלם שכר. אני איש מוכשר יחסית שיכול לעבוד כמעט בכל דבר ואף לארגן ולהנהיג דברים, כן, כריזמטי. חודשיים עומדים ביני ובין הומלסיות, כמו רבים מחברי. מה יפה? שאנשים שלא חלמו על עוני מימיהם חולמים עליו עכשיו בהקיץ".

עוד כתב: "אנשים הפסידו את כל חסכונות חייהם. הם לא צועקים. עדיין. כי הם פוחדים. כי הם עדיין מחכים שמקום העבודה יחזור. זה כבר לא קורונה. זה הרבה לפני. זה מצב בו אנשים סבלו שנים ארוכות "תספורות" במשכורת שלהם, משכורות שלא הגיעו, כספים בדמות חופשה, ביגוד, פנסיה וכו, שנלקחו לטובת חוב עלום ופרה-הסטורי ולא נודע מקום קבורתם, כספים שאמורים לכלכל אותם בזקנתם, או במקרה בו נגיף תוקף את העולם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן