עידו קוז'יקרו נחקר בעבר באזהרה בגלל סטטוס בפייסבוק

סטטוס גזעני שפרסם השחקן בעבר עורר את זעמם של לא מעט גורמים. השחקן התנצל והסביר שמדובר בהומור שחור בלבד

כוכב הישרדות עידו קוז'יקרו נחקר בעבר באזהרה בגלל סטטוס בפייסבוק. הכדורסלן בדימוס עורר מהומה כשכתב בסטטוס שלו: "אין כמו להתחיל את החג עם מצות טבולות בדם של ילדים נוצרים ומוסלמים". קוז'יקרו נאלץ להגיע לתחנת המשטרה למרות שהתנצל על הדברים ואמר: "מצטער אם פגעתי במישהו, זאת לא היתה הכוונה. זה היה הומור שחור, בדיחה פרטית ולא מעבר. זה הוצא מהקשרו. אני נגד גזענות מכל סוג שהוא".

קוזי בזמנו סיפר על המקרה: "הסיפור הזה נופח מעבר מכל פרופורציות, זה נבע בכלל מניסיון לגחך על גזענות. אני חי במועצה מעורבת ומתחכך בציבור הערבי, יש לי הרבה חברים ערבים. בשנייה הראשונה שהבנתי שאנשים נפגעו מהבדיחה הלא מוצלחת, הורדתי את זה ופרסמתי התנצלות בכל כלי תקשורת אפשרית. הכוונה לא הייתה להסית נגד ציבור כזה או אחר, אני חי במדינה הזו ומאוד מכבד את האוכלוסיה הערבית".

לסיכום אמר: לא הייתה כוונה זדונית אפילו מינימלית. הכוונה הייתה לגנות את הגזענות ואת ההסתה, זה שזה הובן הפוך ותפסו על זה טרמפ בשביל פוליטיקה, זה משהו שלא היה נתון לשליטתי ואני מצטער על כך. דיברו איתי מהאגודה וקיבלתי את מה שאמרו. אני לא בקי ברזי המשפט, הם יעשו את מה שהם צריכים לעשות, ואני אתרכז במה שאני יודע שזה כדורסל. אני לא איש ימין שמסית נגד אף אחד". התלונה למשטרה הגיעה מחבר המועצה האזורית גלבוע למרות שהשחקן התנצל והסביר כי היה מדובר בהומור שחור בלבד. כמתחייב בחוק, השחקן תושאל על ידי חוקרי משטרת עפולה, סיפק את גירסתו, התנצל בשנית, שוחרר ואף נכח באימון הקבוצה אז.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן