העיתונאי יהודה נוריאל נפטר בגיל 56

יהודה נוריאל העיתונאי והפובליציסט הלך לעולמו בגיל 56 זאת לאחר מאבק במחלה קשה

יהודה נוריאל היה יליד ירושלים, כותב ועורך בעיתון "ירושלים", "מעריב" ובמוספי "7 ימים" ו-"7 לילות" של ידיעות אחרונות. הוא פוטר מרשת המקומונים של מעריב בעקבות טור סאטירי שכתב נגד מכתב הסרבנים ובעבר אף ערך והגיש תוכניות רדיו וטלוויזיה. נוריאל, בן להורים ממוצא איראני, היה פעיל במאבק לשיפור מעמדם של בני עדות המזרח, מרצה בנושאי משפט, מוזיקה וקולנוע.

בעיתון "ידיעות אחרונות" צייצו: "יהודה נוריאל, חברנו הקרוב, עיתונאי ידיעות אחרונות ואחד הכותבים הטובים והאהובים בישראל, הלך לעולמו בגיל 56 התמודדות עם מחלה קשה. יהי זכרו ברוך". העיתונאי רז שכניק מידיעות אחרונות כתב: "עיתונאי אדיר וכותב מופלא של ידיעות אחרונות. אבלים וכואבים את לכתו. יודה אמיץ, יקר, אהוב, תחסר לנו כל כך. יהי זכרך ברוך".

העיתונאי עמית סגל נפרד בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "איזו זוועה. היה מראיין מוכשר כשד, אדם דעתן אבל בלי המרירות הנלווית בדרך כלל, נחרץ בעמדותיו ורך באישיותו. כמה צער". בנוסף, נוריאל ערך והגיש את תוכנית הרדיו "ציפורי לילה מתכופפות", כתב תסריטים לטלוויזיה והשתתף כחבר פאנל בתוכנית הטלוויזיה "הינשופים" בערוץ 8. נוריאל גם הרצה בנושאי משפט, מוזיקה וקולנוע. יהי זכרו ברוך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן