ערן סוויסה נגד מאור שוויצר וניב סולטן

אושיית הרשת לא אהב את העובדה שהזוג המפורסם ממשיך לנסוע ברחבי העיר ללא קסדה

באחד הפוסטים שהעלה הוא החליט לתת במה למצב התמוה הזה שמאור שוויצר נוסע ללא קסדה ומסכן מאד את עצמו הציבור ונותן דוגמה שלילית למעריצים. "אם יש לי ביקורת, אני משתדל שתהיה עניינית- ובכל זאת, אחרוג ממנהגי והפעם אכנס לנעליהם של הפקחים. בשבוע האחרון קיבלתי הרבה מאוד תמונות של מאור שוויצר על הקורקינט. לבד או עם ניב. על המדרכות וגם על הכבישים. השימוש של השניים בכלי התחבורה הפופולארי הוא לא חדש. הם נהגו להשתמש בו לפני הפרידה, בזמן הפרידה ואחריה. מדי פעם הם מגוונים גם עם אופניים".

עוד כתב: "בסיבוב המשותף הראשון מאז שחזרו קיבלתי תמונות מכל אזור ורחוב שביקרו בו. הרגשתי שהנסיך והנסיכה חזרו לעיר. למען האמת, גם שמחתי בשבילם למרות שאין לי היכרות אישית עם אף אחד מהם. תמיד יפים, תמיד חמודים, אבל גם תמיד בלי קסדה. ניב ומאור לא המפורסמים היחידים שמוותרים על ההגנה והביקורת רלוונטית גם אליהם, אבל כשמדובר בשני שחקנים אהודים מאוד על הילדים, זו כבר בעיה רצינית יותר ומשום מה אף אחד לא מדבר עליה, או אוכף אותה".

לסיכום פרסם: "בכל שבוע מגיעים 250 פצועים ל״איכילוב״ כתוצאה מתאונת קורקינט ורק היום הספיקו להגיע כבר תשעה נפגעים. אף אחד מהם הוא לא שלומית מלכה וזו כנראה הסיבה שלא שמעתם עליהם. התיעוד האחרון של מאור נחת בווטסאפ שלי לפני שעתיים. שוב עם הקורקינט ושוב בלי קסדה. התלבטתי אם להעלות אותה ומההתלבטות הזו, נולד הטקסט הזה. הביקורת כלפיהם היא חד משמעית והלוואי ויום אחד הם יפנימו אותה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן