דנה אינטרנשיונל נגד גל אוחובסקי

הזרמת פרסמה פוסט זועם: "הוא שתל את התשובות שלי ועכשיו ברח כמו שפן. אין לי צורך בתגובתו של גל. התגובה של גל קיימת אצלי והיא תפורסם כשאני אמצא זמן לחדש ההתעסקות בנושא"

"הזמרת דנה אינטרנשיונל יצאה נגד גל אוחובסקי וטענה שכל הראיונות שהעניקה לסדרה "המהפכה הגאה" נערכו באופן מגמתי". על המשפט הזה הזמרת דנה אינטרנשיונל כעסה מאד והחליטה שמדובר בשקר. בפוסט שכתבה בפייסבוק היא טענה שהושתלו בפיה תשובות "לפי התסריט" שאוחובסקי רצה. בפוסט היא פנתה ישירות לאוחובסקי ותקפה אותו על כך שהוא כלל לא טורח להגיב לה: "את מתחמקת ממני כמו שפנפנה ומרמה אותי כאילו את לא אחראית".

עוד נכתב: "הרי אמרת לי בשיחה הראשונה שחס וחלילה זה מעשה שלא ייעשה. אז כשאני דורשת את האמת את עושה סלט. עשרים וחמש שנים אני מתראיינת לכל סוגי המדיה ומעולם לא צפיתי בעצמי עונה תשובות שהושתלו בפה שלי" המשיכה דנה את הפוסט. "אצלי התשובות לכל שאלה מוכנות כבר במגירה וצריך רק לשלוף בלי להתאמץ כך שאני מכירה טוב טוב את השאלות החוזרות על עצמן ואת דקלום התשובות מצדי".

לסיום כתבה: "הוא שתל את התשובות שלי ועכשיו ברח כמו שפן. אין לי צורך בתגובתו של גל. התגובה של גל קיימת אצלי והיא תפורסם כשאני אמצא זמן לחדש ההתעסקות בנושא". עוד כתבה: "דנה אינטרנשיונל יוצאת נגד העיתונאי והיוצר גל אוחובסקי וטוענת שכל הראיונות שהעניקה לסדרה של אוחובסקי ושל לירן עצמור "המהפכה הגאה" (כאן 11) נערכו באופן מגמתי" – זה שקר. על שאלה ותשובה אחת בלבד התלוננתי וביקשתי הסבר אז צפו להפתעות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן