סולחה? ליאור דואק וירדן אדרי שוחחו בטלפון

ליאור התקשר לירדן שבזוגיות ואיחל לה בהצלחה – השניים דיברו קצת והשיחה הייתה חיובית.

שיחה חיובית נערכה אמש בין ליאור דואק לירדן אדרי, שני כוכבי האח הגדול. ירדן אדרי איחלה בהצלחה לליאור עם עומר נודלמן ואילו ליאור אמר לירדן שבזוגיות גם כן בהצלחה – השניים דיברו והשיחה הייתה חיובית על פי מקורבים. בין היתר אמרה אדרי: "אני מאחלת בהצלחה. אני מאחלת לכולם בהצלחה ואני מאחלת לעצמי שזו תהיה השנה הכי טובה שהייתה ותהייה לי".

עוד סיפרה לליאור דואק: "אני רוצה לעסוק באמנות, דברים שחשובים לי, לקדם אג'נדות חברתיות על נשים, שזה משהו שאני פועלת למענו הרבה זמן. זה הדברים החשובים. משפחה, הרבה משפחה, חברים מהבית". כידוע, עד עתה עומר וליאור לא אישרו את הזוגיות ביניהם וטענו כי הם חברים טובים. עכשיו דואק אמר לירדן: "עד לפני כמה שבועות היינו באמת רק חברים טובים. היינו מסתובבים ביחד במסעדות אבל אף פעם לא לבד".

עוד הוסיף: "תמיד היינו עם חבורה של חברים וצילמו רק אותנו. עד לפני כמה ימים היינו רק חברים טובים וכן זה התקדם לפני איזה שבועיים". ומה לגבי ירדן? בן הזוג שהכירה רק לפני חודש מחפש בימים אלו דירה משותפת לעבור אליה ולהעביר ביחד את הזמן שלהם. אז מה תגידו? אחרי שאדרי נקלעה למשולש רומנטי עם ליאור דואק ותקוה גדעון בתוכנית "האח הגדול", אפשר להגיד שהדוגמנית כבר המשיכה הלאה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן