עומר אדם יתבע את שר הבריאות?

לא כל כך מהר. עורכי דינו של יולי אדלשטיין לא ממש מודאגים ממכתב ההתראה לפני תביעה שהגיש הזמר עומר אדם

נציגיו של עומר אדם שיגרו מכתב לאחר שיולי אדלשטיין אמר בישיבת הממשלה כי "כל עוד מותר לעומר אדם לעשות מסיבות והכול מתועד ולא מגיע אף שוטר – זה מעביר מסר בעייתי לציבור. שתתכבד המשטרה ותיתן זימון לחקירה לידוענים שמפרים את ההנחיות. אם עושים לכל מיני חבר'ה כמו עומר אדם הנחות ומותר להם לעשות את מה שהם עושים, איך אפשר להסביר לילדים בני 16 או חיילים לשמור על ההנחיות?".

גורם משפטי אומר כי סיכויי ההצלחה של איום התביעה הזה נמוכים מאוד. עורך הדין יהונתן קלינגר, מנהל הקליניקה למאבק בתביעות השתקה בקריה האקדמית אונו ויועמ"ש התנועה לזכויות דיגיטליות הוסיף כי מדובר ב"איום סרק. ראיתי סרטונים מהאירוע וראיתי את עומר אדם שר בעצמו באירוע. נכון שאדם לא ארגן את האירוע כפי שכתב במכתב, אך אדלשטיין אמר דברים על סמך מה שהוא ניזון מהתקשורת, ואתה לא מצפה מחבר כנסת לעשות את התחקיר בעצמו".

עוד אמר עורך הדין: "סעיף 14 לחוק איסור לשון הרע, אומר כי פרט לוואי שאינו משמעותי לא פוגע בהגנה של אמת בפרסום. השאלה אם אדם ארגן או השתתף לא משנה. יש פה מסיבה שהוא השתתף בה, וכמו שאני בתור אזרח לא מגיע למסיבות, הייתי מצפה גם מאדם. אדלשטיין ביקש לומר את הדברים להבטחת לשלום הציבור. אני לא רואה איך יש פה עילה לתביעה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן