דרמה: טיילור מלכוב תובעת את בן זיני

הזמרת וכוכבת הילדים פתחה חזית מול בן זיני אחרי שלטענתה הוא פגע בפרטיות שלה. איך זיני יגיב לפרשה?

האקס הטרי של טיילור מלכוב זכה לקבל הבוקר מכתב התראה לאחר שלטענת טיילור מלכוב הוא פגע בפרטיותה. כזכור, בן זיני מכר את הוולוג שלו לשידור ב"ערוץ הילדים" ועושה כסף על חשבונה ועל שמה של טיילור ללא הסכמתה, כך לפחות טוענת טיילור. הדרישה של עורכי דינה היא להוריד את הוולוג מהרשת ולבטל את שידורו העתידי.

בנוסף, עורכי הדין דורשים מזיני להציג את רווחיו. עורכי הדין גיא אופיר ורועי בן דוד, המייצגים את הכוכבת, ציינו במכתב ההתראה שנשלח לאקס הטרי ולשותף העסקי לשעבר כי הוא פוגע בפרטיותה של טיילור במטרה לקדם את הוולוג החדש שלו שנקרא "מחשב מסלול מחדש". על פי התביעה, בן זיני חושף בוולוג נושאים על החיים האישיים שלהם יחד כזוג.

מה עוד? טיילור טוענת בתביעה כי זיני חושף שיחות אישיות ואינטימיות שהיו להם בזוגיות שכבר הסתיימה מזמן. עו"ד גיא אופיר, מטעמה של טיילור מלכוב מסר: "לא נשארה לטיילור ברירה, זה הדבר האחרון שרצתה, היא פנתה אישית לבן בבקשה להוריד ולכבד את מקומה, פנתה למנהלת התוכן ועוד גורמים ואמרה את דברה בנושא. בן זיני בחר לסרב בהתרסה לכל בקשותיה, וכעת אין מנוס מנקיטת הליכים משפטיים נגדו". בן זיני טרם הגיב לדברים.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן