סמיון גרפמן תבע 200,000 שקל עקב לשון הרע

הפרשה הסתיימה בסופו של דבר בפשרה של 1,500 שקל אחרי ששמע את דברי השופט

על פי הטענות של סמיון, רועי שמשון ניצל את חברותו בקבוצת  WhatsApp"מטה אגודת הסטודנטים אונו"-בה חברים 23 חברי אגודת הסטודנטים אונו מתוכם 9 חברים במועצת האגודה, זאת על מנת להכפיש את שמם של התובעים, אלחנן פלהיימר וסמון גרפמן להציגם כמי שפועלים בניגוד לדין ו/או בניגוד ענינים, לגמד אותם, לפזר ביודעין שקרים אודותם ולבזותם בעיני כל.

על פי סמיון וחברו: "מדובר בנתבע אובססיבי המבקש לפגוע בתובעים בכל מחיר ולרמוס את שמם הטוב בפומבי מתוך זדון ורשעות לשמה, כאשר בין היתר ובעיקר, ביצע הנתבע שימוש ציני במעמדו כעובד לשעבר באגודת הסטודנטים של הקריה האקדמית אונו, במטרה להסית את חברי האגודה וחברי מועצת האגודה נגד התובעים ולהכשיל אותם בפעילותם הציבורית".

בית המשפט התבקש בתביעה זו לפסוק פיצויים גבוהים ללא הוכחת נזק כקבוע בחוק הן בשל התפוצה הרחבה והאסטרטגיות של הדיבה שהוצאה, והן בשל הזדון הברור והבלתי ניתן להכחשה של הדברים שכל מטרתם היתה לפגוע באופן אישי בתובעים, ובעיסוק הציבורי בו הם עוסקים.

לאחר דין ודברים של חצי שנה הצדדים הגיעו להסכמה, לפיה שמשון יחזור בו מהאמירה בנוסח מוסכם: הנתבע חוזר בו מהאמירה כנגד התובעים שניהם והוא מצהיר כי לא היה ביכולתו לומר שהם פעלו באופן לא חוקי או לא תקין בהתקשרויות שהיו בין אגודת הסטודנטים קרית אונו לסמיון גרפמן ובין רשימת תכלס למועצת העיר פתח תקווה עם סמיון וכי הוא חוזר בו מאמירה זו. כמו כן הנתבע יישא בפיצוי לתובעים בסך כולל של 1,500 ₪, שישולם בהקדם והיא תידחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן