הסכסוך בין אייל גולן לבני פרץ מחריף

שני בנקים שלחו מכתבים לחברה של אייל גולן ובהם אחד מהם הודיע על העמדת חובות החברה לפירעון מידי. מה החלק של בני פרץ בסיפור?

בני פרץ משך את הערבויות שנתן על ההלאוות של חברת ההפקות של גולן, "ליאם הפקות". לאור עובדה זאת, פנו הבנקים לגולן ודרשו כי ישיב להם כספים לאחר ביטול הערבויות. בנק דיסקונט ובנק הפועלים שלחו מכתבים לחברה של אייל גולן ובהם אחד מהם הודיע על העמדת חובות החברה לפירעון מידי. לאור זאת ליאם הפקות צריכה להחזיר באופן מידי את החובות, הצ'קים וכרטיסי החיוב, מה שעלול להשפיע על מצבה היומיומי.

על פי מקורבים לפרשה, גובה ההתחייבויות של ליאם ההפקות עומד על כעשרים מיליון שקלים ועל מנת לפרוע את החוב לבנקים, הם יצטרכו אולי אפילו למכור נכסים. מלבד הבעיות הכספיות של החברה, בחודשים האחרונים מתנהל הליך בוררות קשה בין גולן לפרץ, שהגן עליו לאורך השנים. הקשר בין גולן לפרץ נמשך הרבה זמן כאשר גולן הופיע ופרץ, ניהל את חברת ליאם הפקות שהתעסקה בארגון ובכספים.

לפני מספר חודשים נוצר קרע בין השניים, לאחר שגולן האשים את פרץ בכך שלקח מקופת המשרד עשרות מיליוני שקלים לצרכיו האישיים. גולן דרש מפרץ כי יפסיק לייצג אותו. פרץ הכחיש את הטענות. תגובת ליאם הפקות לפרשה: "שקר וכזב, עלילה קשה שנועדה רק לפגוע בשמם הטוב של אייל גולן וליאם הפקות. לגופו של עניין, מכיוון שמר פרץ הוא כבר לא מנהל בחברה, על פי החלטת החברה, החברה פועלת בימים אלה להחליף את הבטוחה בבטוחה אחרת. זהו מהלך עסקי סטנדרטי המקובל בעולם כולו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן