פוטנה גאבר נגד אברי גלעד

יוצאת האח הגדול החליטה לצאת נגד דבריו הגזעניים של מגיש תכנית הבוקר ברשת: "אותי לימדו וחינכו שכל הבני אדם שווים לא משנה מה הם ומאיפה הם …"

אברי גלעד אמר בתוכניתו "העולם הבוקר" ברשת 13 כי "המצב הקבוע של הערבים הוא זעם, ולא סתם יש כל פעם יום זעם. תמיד כעס. אין בפלטה בארגז הצבעים הרגשי שום דבר אחר חוץ מזעם וכעס". פוטנה גאבר לא שתקה והגיבה: "אני לא רגילה לכתוב כאלה סטטוסים אבל העניין מחייב תגובה. מי אתה אברי גלעד?!"

עוד כתבה: "אותי לימדו וחינכו שכל הבני אדם שווים לא משנה מה הם ומאיפה הם .איזו דרך חינוכית עברת מר גלעד שהביאה אותך באופן קבוע ויומיומי להשמיע עמדות רוויות שנאה לאנשים שונים ממך ? כאדם רוחני אתה היית אמור לדעת שרוח אינה יודעת גבולות ואינה מכירה בשנאה". דבריו של גלעד עוררו סערה ברשתות החברתיות, ועל כך מסר גלעד באמצעות דוברות רשת כי "ההתבטאות הייתה בהקשר לתגובת הירדנים לתוכנית הסיפוח. לא התכוונתי לערביי ישראל, ובוודאי שלא התכוונתי להכליל, ואני מתנצל אם לא הובנתי כראוי".

מרשת 13 נמסר כי "רשת מגנה מכל וכל כל מעשה או התבטאות גזענית. הבוקר הוזמן אברי גלעד לשיחת הבהרה בה התנצל כי לא הציג את דברים כהלכה. כשעה לאחר מכן העלה אברי פוסט אישי בו התנצל על הדברים כפי שנאמרו בתוכנית ודייק את כוונותיו". את הדברים הוא אמר במהלך שיחה עם איש מפלגת העבודה אחסן חלאילה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן