הגר וניר כבר חושבים על השלב הבא

השניים שנראים צמודים מאד לאחרונה מתכננים להביא ילדים לעולם בקרוב מאד. "אנחנו לא שאננים" אמרה הגר

בראיון זוגי שערכו הגר משה וניר פור אמרה הגר הרבה דברים ששופכים אור על הסיטואציה החדשה של השניים מחתונה ממבט ראשון: "התנהגתי אליה מהמקום שראיתי את הגר האמתית ולא את החומות שהיא הביאה איתה. מאוד האמנתי בזה, כל הזמן ראיתי כמה צעדים קדימה". על ילדים אמרה הגר: "אנחנו לא שאננים."

חתונה נוספת כנראה שלא תהיה ועל כך אמר ניר: "זה תלוי את מי שואלים. אנחנו חלוקים בעניין החתונה הנוספת, אם יש צורך או אין". על העובדה שלא זכתה למחמאות אמרה הגר: "הייתי רואה את עצמי בטלוויזיה ומתכווצת בכיסא בכל פעם, בכיתי בטרוף. הרגע הכי קשה היה בסופ"ש זוגות בשיחה שהייתה לנו בחדר. אחרי שראיתי את הפרק הבנתי כמה ניר ניסה להגיע אליי בכל דרך אפשרית וכמה אני הדפתי אותו, לא נתתי לו לדבר ולא נתתי שום גישה אליי".

הגר הוסיפה: "יכולתי להפסיד פה חד משמעית. התאפסתי בזמן פציעות. אני חושבת שאם אני וניר היינו ישנים באותו החדר כל הדינמיקה בינינו הייתה משתנה. יש משהו בללכת לישון איתו בלילה ולקום איתו בבוקר שמשנה את כל המשך יום. אולי בדיעבד זאת הייתה טעות להיות בחדרים נפרדים. ממש אוהבים אותי עכשיו. עפים עלינו. בגלל שהסיפור הזה היה כל כך קשה בהתחלה, זה נותן תקווה להרבה אנשים לא לוותר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן