תקוה גדעון מחליפה את עומר נודלמן ונחשפת בהלבשה תחתונה

תקוה גדעון קטפה קמפיין ראשון בהובלתה ונבחרה לככב כשגרירת מותג של חברת הלבשה התחתונה

לא פעם זוכת האח הגדול, תקוה גדעון, אמרה שהיא שלמה עם עצמה ומעודדת נשים ובנות לאהוב את עצמן בדיוק כמו שהן אבל יש עוד פרט מעניין על בחירתה של זוכת ה"אח הגדול" לכיכוב בקמפיין: הקודמת בתפקידה היא הדוגמנית עומר נודלמן, בת זוגו הנוכחית של האקס ליאור דואק. למי שהספיק לשכוח אנחנו נזכיר כי גדעון ודואק הכירו בבית, וכאשר תקוה יצאה אחרונה מהבית, השניים הפכו לזוג.

מערכת היחסים לא הצליחה להחזיק מעמד וכעבור שבועות הם נפרדו. זמן קצר אחרי, דואק החל לבלות עם נודלמן ולאחרונה קיבלנו גם הצהרה רשמית שהשניים האלה ביחד. אולי זאת הנקמה של תקוה אחרי ההדחה המפתיעה שספגה מדואק? על כך אמרה: "אם לא הייתי מרגישה בנוח, לא הייתי עושה את זה. זה קמפיין הלבשה תחתונה שזה מעביר איזשהו מסר, שאני מאוד מתחברת, מאוד אוהבת".

על הקשר של דואק ועומר אמרה: "אני מאחלת להם אושר ואהבה ובריאות. כשיהיה לי מה לספר אני אספר לך, אני מבטיחה". מחברת ההלבשה נמסר בתגובה להכפשות ברשת על ריטוש התמונות של תקוה: "אנו גאים בתמונות הקמפיין של תקווה גדעון, אותם תראו בקרוב. הרשת לא ערכה או ריטשה את התמונות לקמפיין, בחרנו בה כמי שהיא ואת התמונות תראו בקרוב".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן