ליאור דואק: "אני ועומר נודלמן בזוגיות"

הדוגמנית עומר נודלמן וליאור דואק ביחד. כעת יוצא האח הגדול מגיב על הקשר שנרקם ביניהם

עד עתה עומר וליאור לא אישרו את הזוגיות ביניהם וטענו כי הם חברים טובים. עכשיו דואק מגיב: "עד לפני כמה ימים היינו באמת רק חברים טובים. היינו מסתובבים ביחד במסעדות אבל אף פעם לא לבד. תמיד היינו עם חבורה של חברים וצילמו רק אותנו. עד לפני כמה ימים היינו רק חברים טובים וכן זה התקדם לפני איזה שלושה או ארבעה ימים".

על הפרידה מתקוה: "זה לא כזה פשוט. אני חוטף בתגובה הזאת עליהום מאנשים. אני באמת לא מבין למה כי 90% מהזוגות שיצאו מ"האח הגדול" לא צלחו. לא יודעים למה באים עליי ועל תקוה בעליהום מטורף כזה, בעיקר עליי. היא הייתה קשה לי ולתקוה הרבה יותר ממה שהיא הייתה קשה לתומכים שלה או שלי. עברנו שלושה חודשים הכי אינטנסיבים שיש והיינו אחד בשביל השני. יצאנו החוצה והיינו חודש וחצי ובאמת שניסינו, היינו כל היום יחד. ראינו שזוג אנחנו נכשלנו, כי היינו רבים הרבה".

לסיכום אמר: "כרגע זה פערים שאינם ניתנים לגישור. תקוה היא אישה בת 31 ואני בן 28. אנחנו רוצים דברים אחרים כרגע בחיים. היא רוצה משפחה ולהתמסד. החיים פוסט האח הגדול קשים מאוד. היציאה מהאח הגדול הרבה יותר קשה מהשהות שם. אנשים חושבים שאתה הבובה שלהם. זה שאני עכשיו יוצא עם מישהי עכשיו, זה הדבר הכי דוחה שעשיתי בחיים שלי. גם אני חטפתי וגם זאת שאני יוצא איתה. לא נעים בכלל". בימים אלו נמצא דואק בבידוד מאחר ונחשף לאדם שחלה בקורונה. לדואק נותרו עוד 9 ימים עד תום הבידוד האישי שלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן