בניגוד לשמועות: נעם וניר מהאח הגדול נפרדו

בניגוד לשמועות שדיווחו על קשר זוגי חזק וטוב נראה שחתול שחור עבר בין השניים והחיים בעולם האמיתי לא פשוטים כמו בבית האח.

חודשיים חלפו מאז סיום העונה של האח הגדול אבל ניר, שהודח לקראת הסוף, נחת מיד בידיה של נועם לוי שחיכתה לו כמו שהיא הבטיחה. כעת אנחנו יכולים לדווח שסוף הרומן בין השניים כבר כאן והם נפרדו. בניגוד לשמועות שדיווחו על קשר זוגי חזק וטוב נראה שחתול שחור עבר בין השניים והחיים בעולם האמיתי לא פשוטים כמו בבית האח הגדול שבנווה אילן.

בהתחלה הכל היה נראה ורוד, הם היציאה של ניר מבית האח הגדול הוא ונועם השלימו את הפער יפה מאד, והם עשו דברים ודיברו על נקודות שלא יכלו לעשות מול המצלמות. לאחר מכן נועם לוי עשתה לייב לעוקביה באינסטגרם ונשאלה על הקשר עם ניר וענתה: "אני לא נכנסת (פוליטיקה), זה לא התפקיד שלי ואני מכבדת אותו על מה שהוא עושה".

למרות שהיא הראתה עניין לקראת סוף כהונתה בבית האח הגדול נעם החליטה לבסוף שהיא מחכה לניר ולא לאף אחד אחר. אין ספק שמאד הופתענו לשמוע את נעם בת ה-22 מכריזה בלייב באינסטגרם שהיא מחכה בחוץ ללא אחר מאשר לניר. על זאת אף הצהירה במפגש המודחים שנערך בביתה של אמילי פרי, ולאחר מכן בלייב עם עומרי בן נתן באינסטגרם לשאלת הגולשים. כאמור הקשר לא החזיק מעמד בסופו של דבר וכעת אנחנו יכולים לדווח שסוף הרומן בין השניים הגיע.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן