אייל גולן פותח פה: "אילנית ואלירז מעניינים אותי עכשיו כקליפת השום"

פרסום ראשון: אייל גולן נגד אילנית לוי ואלירז שדה. גולן העלה הבוקר תמונה לפייסבוק האישי שלו יחד עם החברה החדשה שלו רוסלנה רודינה, בתגובה המעריצים הגיבו לו "תחזור לאילנית". הדיון הפך לסוער ואייל גולן לא נשאר אדיש והגיב: "אילנית ואלירז מעניינים אותי עכשיו כקליפת השום". יאללה, בלאגן.

בחמישי האחרון דיווחנו לכם על הפרידה המתוקשרת של אלירז שדה ואילנית לוי אחרי שנה של זוגיות, כאמור לפני כן אילנית לוי הייתה נשואה לאייל גולן והשניים התגרשו אבל נשארו חברים טובים .

בתחילת הקשר של אלירז ואילנית אייל גולן לא אהב את הזוגיות הזאת ואף הזהיר את שדה באחד הראיונות שלא יפגע באילנית או בילדים ,למרות זאת גולן ואילנית נשארו חברים ולפני כשבועיים שנודע על בעיות בזוגיות בין שדה ולוי היא חגגה איתו במסיבת גייז. אבל עכשיו נראה שגולן ממש המשיך הלאה והוא חזק בזוגיות עם הדוגמנית החדשה שלו.

מוקדם יותר הוא העלה תמונה לפרופיל הפייסבוק האישי שלו עם רוסלנה ,המעריצים זעמו וביקשו מגולן לחזור לאילנית וטענו שהם לא מתאימים אייל גולן לא נשאר אדיש ובצעד יוצא דופן הגיב להם תגובה רישמית:

"אני באמת מודה לכולכם שהחלטתם לפתוח כזה דיון על מערכת היחסים שלי.. אז אגיד לכם כך. אילנית ואלירז מעניינים אותי עכשיו כקליפת השום. אני עם מישהי מדהימה עכשיו שעושה אותי מאושר וזה מה שחשוב. תרבחו ותסעדו."

בליאם הפקות אישרו את הפרטים ומסרו בשם אייל גולן בתגובה: "אנחנו לא מתייחסים לחיים האישים של אייל גולן"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן