אוריאל יקותיאל נגד גל אוחובסקי

בעקבות הסדרה שיצא לכאן 11 החלה התגוששות ברשת בין אוריאל יקותיאל לגל אוחובסקי

יוצא המירוץ פירסם פוסט נוקב וכתה בו בין היתר: "לכל אדם יש את הזכות ליצור את היצירה שלו ולספר את האמת שלו ויצירה גאה זה מבורך תמיד ואחלה ומהמם. עם זאת כשנעשה שימוש נרחב בפנים שלי, בדמות שלי וביצירות שלי, לצד מסרים שעומדים ממש בניגוד לכל מה שאני מאמין בו, חשוב לי להבהיר: אני נולדתי למשפחה מזרחית שאוהבת אותי, תמכה בי תמיד, ולעולם אבא שלי לא נתן לי כאפה כי *"זו תגובה מזרחית אמיתית" ליציאה מהארון כמו שנאמר שם".

עוד כתב:" אין סוף להט"בים מזרחים יצאו מהארון וזכו לחיבוקים ואהבה, כמו שאינספור אשכנזים קיבלו יחס מזעזע מהמשפחות שלהם ולהפך. אז להכליל את כל המזרחים כיצורים פחות מפותחים ואינטלקטואלים, שלא מצליחים להבין מושגים מתקדמים כמו נטייה מינית לעומת הצד האשכנזי, זה עוד לבנה בחומת הגזענות הנוראית במדינה. במיוחד בערוץ ממלכתי ובמימון ציבורי. אף אחד לא ביקש ממני להיות *"בצד הנותן ולא המקבל"* כמו שנאמר שם, ובחיים לא עצרתי את עצמי לדבר בלשון נקבה כי *"זה טלוויזיה, זה לא מכובד".

"אני גבר, הומו, נשי, מזרחי ואין משהו בחיים שלי שאני יותר גאה בו. אנשים כמו עברי לידר ואסי עזר הם מהממים וחשובים ואהובים עלי אישית, אבל הם רק חלק מהסיפור. להיות הומו, גבר, לבן, שמתנהג "רגיל", או סטרייט אקטינג כמו שאומרים, זה ממש לא אותה מלחמה כמו להיות אישה לסבית, טרנס/ית, ביסקסואל/ית, ערבי, אתיופי או כל דבר אחר שלא מתאים למשבצת המיינסטרים. אני הומו מזרחי, נשי, שבוחר להשאר גאה לא משנה כמה זה קשה וכמה אנשים יבחרו להמשיך לטשטש את הצד שלנו בסיפור".

גל אוחובסקי הגיב: "אוריאלה יקרה. אני חושבת שאת חשובה ונהדרת. ודווקא בגלל זה הפנים שלך בולטות מאוד בתוך הסדרה. מרואיינים בפרק 2 כל מיני אנשים שסיפרו את הסיפורים שלהם. חלקם שמחים פחות חלקם שמחים מאוד. מכבד את זה שלך יש סיפור אחר. להגיד שאין ייצוג לדמויות קוויריות (בל אגם, דנה אינטרנשיונל, עופרה ואת בעצמך) בפרק זה חוטא מאוד מאוד לאמת. יש שם מגוון דעות וייצוגים. שבת שלום ונשיקות"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן