תקווה גדעון יוצאת נגד ההערות על המשקל שלה

"זה לא איזה פוסט מתבכיין של 'אני שמנה וקשה לי. נהפוכו! אני שלמה עם עצמי. ברור שהייתי מוותרת על כמה קילוגרמים, אין אישה שלא"

תקוה גדעון העלתה פוסט בכל הקשור לדימוי עצמי, משקל וכדומה הוא היא מציגה עצמה כאישה חזקה ובטוחה בעצמה מכל הבחינות. לטענתה, זה לא משנה כמה אנשים אחרים ינסו לערער את ביטחונה וכתבה: "לפעמים באמצע היום אני פותחת את הפלאפון, כותבת כמה משפטים בדפים וחוזרת להשלים את הסיפור אחרי כמה ימים ולפעמים גם כמה שנים. הלילה שכבתי לי על המיטה והתחלתי לקרוא טקסטים שלי ופתאום מצאתי את זה".

היא המשיכה: "טקסט שלי מלפני שנתיים. גמור, מדויק, חד ואמיתי, והחלטתי לשתף אתכם. בואו נדבר על המשקל שלי. אני רחוקה שנות אור מלהיות רזה", נכתב בתחילת הטקסט שיהפוך בעוד כמה שורות אחרי למניפסט דימוי גוף מעצים. "לא שקלתי 60 קילו מהתיכון אי שם לפני יותר מ-10 שנים. כנראה שהרצון שלי לאכול ג׳אנק וחטיפים גדול יותר מהרצון שלי לרדת במשקל, וחוץ מזה שאוכל זה אחד מההנאות הגדולות בחיים".

עוד הוסיפה: "זה לא איזה פוסט מתבכיין של 'אני שמנה וקשה לי. נהפוכו! אני שלמה עם עצמי. ברור שהייתי מוותרת על כמה קילוגרמים, אין אישה שלא. אבל לא בכל מחיר. (ולא לאכול פיצה זה מחיר כבד מאוד!) וכמובן שגם איתם אני חיה בשלום. למדתי לקבל ויותר מזה לאהוב את איך שאני נראית עם השנים. אבל בכל זאת יש דבר אחד קטן שמציק לי. כל אותן המחמאות הלא מחמיאות האלה כמו: 'איזה פנים יפות יש לך', בדגש על הפנים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן