אלון עיני מחתונה ממבט ראשון הציע נישואין

השניים הכירו בזמנו במלון, התאהבו זה בזה – ומאז השאר היסטוריה. אלון נצמד לטל הרבה יותר והיום הם כבר זוג שבדרך לחתונה אחרי שעיני הציע לה נישואין.

רק לפני כמה חודשים הדרמה הכי גדולה שהעסיקה אותנו הייתה קשורה בשניים מהכוכבים הבולטים של "חתונה ממבט ראשון" – דקלה דאיטי ואלון עיני. מאז כמובן אלון נפרד מדקלה וחבר לטל, מדריכת פילאטיס, שאלון הכיר אותה עוד במהלך הצילומים לתכנית כאשר היה עם דקלה במלון. ניצוץ בין השניים נוצר כבר מהרגע הראשון ונראה שהתשוקה ביניהם עלתה על הגל בעוד דקלה נותרה המומה בחדרה.

אלון לא נתן לזה לשבור את הכלים ולהפסיק את צילומי התכנית אלא חיכה בסבלנות לתום הצילומים וכשזה קרה הוא נצמד לטל הרבה יותר והיום הם כבר זוג שבדרך לחתונה אחרי שעיני הציע לה נישואין. כזכור, השניים הכירו בזמנו במלון, התאהבו זה בזה – ומאז השאר היסטוריה. ומה עם דקלה? היא כבר הבינה במהלך התכנית שזה לא זה והחליטה לא להמשיך את התהליך עם אלון עיני כשהוא בכלל לא הגיע להקרנת הפרק האחרון.

כזכור, מיד לאחר שכבו המצלמות של חתונה ממבט ראשון החליטו דקלה ואלון לסיים את הרומן ביניהם. מקורבים לזוג אמרו שדקלה משכה את הקשר רק בגלל צילומי התכנית ובקשות ההפקה לשמור את התסריט בעינו. ככל שהעונה התקדמה, המשקעים בין השניים המשיכו לצוץ והבעיות עלו בכל פעם מחדש. שורה תחתונה, מזל טוב לאלון וטל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן