רות אלבז וניר אבישי כהן השתתפו במחאה נגד אלימות הנשים

רות אלבז וניר אבישי כהן השתתפו במחאה נגד אלימות הנשים. בהחלט ראויה לציון הגעתם של כוכבי האח הגדול למחאה החשובה הזאת.

רות אלבז וניר אבישי כהן השתתפו במחאה נגד אלימות הנשים. השניים ידועים בדעות שלהם בכל הקשור למחאות והשמאל, וגם הפעם הם ראו לנכון לתת יד ולתמוך בנשים שנרצחו לאחרונה בישראל. את העצרת בתל אביב פתחו יוזמות המצעד שהזכירו את שמות 12 הנרצחות מתחילת השנה: “אנחנו כאן כי אנחנו יודעות שזה מתחיל בלהגיד לנערות מה מותר או אסור ללבוש ונגמר בלהרגיש בעלות ויכולת לעשות בגוף שלהן מה שרוצים".

גם ניר אלימלך, אחיה של השחקנית ענת אלימלך שנרצחה בשנת 1997 על ידי בן זוגה, נאם: "ענת הייתה בתחילת הקריירה שלה, היא הייתה רק בת 23 כשנרצחה. 22 שנים עברו מאז, והמצב נהיה יותר גרוע. כ-200 נשים נרצחו מאז ענת, ורק בשנה האחרונה נרצחו 11 נשים".

ניר אבישי כהן ורות אלבז הכירו עוד לפני האח הגדול והפעילות שלהם למען הקהילה בהחלט ראויה. אחד המפגינים אמר: "מה יכולה לעשות אישה מוכה אם לא מאמינים לה? הרבה שנים אני אומר שאלימות זו מחלה, וגבר שחולה במחלה הזאת – הוא פצצה מתקתקת. אבל למדינת ישראל לא מתייחסים למחלה הזאת, כשרוצחים אישה, רוצחים את כל המשפחה. אם היו מתייחסים לנשים שנרצחות כנפגעות טרור אולי המצב היה אחרת. צריך להבין שרצח של אישה הוא רצח על רקע ". בהחלט ראויה לציון הגעתם של כוכבי האח הגדול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן