הסכסוך החדש של אייל גולן ודניאל גרינברג

אייל גולן ודניאל גרינברג הסירו עוקב מאירית רחמים בעקבות המשבר ביחסים בין מפיקת האירועים  ובני הזוג. שלב הסרת העוקב הוא בהחלט צומת פרשת דרכים עבורם

הפרשות בכל נושא הסרת העוקבים של אייל גולן לא נרגעות ונראה שעוד חברה בדרך החוצה מחייו של הזמר. אייל גולן ודניאל גרינברג הסירו עוקב לאירית רחמים. כזכור, זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, לפני חודש הסירה רחמים לזוג עוקב, אך טענה כי מדובר בטעות מאחר ופרצו לה לאינסטגרם. עכשיו, חודש אחרי, עושה רושם שזה היה בכוונה מאחר ויש סיבה לסכסוך בין הצדדים. איפה מתי כמה ולמה?

אז ככה, הסיבה להסרת העוקב באה עקב החתונה שהפיקה רחמים לזוג. כזכור משבר הקורונה הביא לכך שאייל גולן ודניאל גרינברג נאלצו לצמצם את חתונתם שהייתה מיועדת לאלף אורחים, לאירוע אינטימי עבור מאה אנשים בלבד. אממה? הזמר הזמין סחורה וציוד עבור אירוע גדול, הספקים ונותני השירות עבדו קשה כדי לייצר חתונה גדולה אבל אך ברגע האחרון הכל בוטל.

הדבר גרם לאירית רחמים להתמודד עם חובות של מאות אלפי שקלים שלא שולמו. היא דיברה על המצב אליו נקלעה והאשימה את הזוג אייל ודניאל שלא שילמו עבור הסחורה שדרשו. מה הם עשו? הסירו עוקב. מליאם הפקות נמסר: ״אייל גולן ודניאל גרינברג מודים לאירית רחמים על חתונה מרגשת ובלתי נשכחת. אנו לא מתעסקים בענייני הסרת/הוספת עוקב ברשתות החברתיות״. מטעמה של אירית רחמים  עוד לא התקבלה תגובה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן