תקווה שומעת? זאת כנראה החברה החדשה של האקס שלך ליאור דואק

בעקבות מקבץ תמונות שלו ושל עומר נודלמן, החלו לרוץ שמועות ברשת שהם בקשר זוגי. מה היה לכוכב האח הגדול לומר על כך?

שמועות רבות רצו לאחרונה על זוגיות של ליאור דואק עם הדוגמנית עומר נודלמן, אבל כעת הוא אמר בנושא: "אנחנו חברים טובים". כזכור, אחרי הרבה תמונות משותפות והשמועות שהתלוו אליהן, ביקש דואק להרגיע את הציבור. אחרי הפרידה מתקוה חשב דואק שהימים יהיו שקטים יותר עבורו אבל לא כך הם פני הדברים. ומה לגבי עומר נודלמן? היא מספרת שהיא רווקה.

רק לפני שלושה חודשים נודלמן וגפן ברקאי התקרבו והחליטו להעביר הילוך ליחסים רומנטיים כך שהפכו לזוג חדש אבל עדיין מוכחש בביצה. נודלמן שנאלצה להתמודד עם השאלה האם הזוגיות אמיתית או שסתם שמועה רכילותית, ענתה: "מה ששלנו שלנו אבל אני היום לבד". מקורבים לה מסרו שאכן היא שוב רווקה בעולם הפנויות.

אגב, היא וברקאי צילמו לאחרונה קמפיין לכבוד חג השבועות. הם שוב נהנו מזמן רומנטי במיוחד במושב נטעים לצד ערימות חציר, גבינות ויין. השניים נהנו מזמן איכות יחד ברכיבה על אופניים בתחומי המושב ויכול להיות שהזמן המשותף יוביל לקאמבק. על ימי הסגר אמרה: "אני מתגעגעת ללכת לסרט או להצגה, או ככה סתם לשבת עם חברים במסעדה אבל הכי אני מתגעגעת לצאת מהבית בלי לדאוג אם שכחתי מסכה, ואם לדייק את זה אני מתכוונת ליכולת הפשוטה הזאת של לצאת מהבית לצרכנייה במושב בחופשיות ובלי חשש מכלום".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן