המוזיקאי יהונתן פריג' הלך לעולמו בגיל 41

המוזיקאי יהונתן פריג' הלך לעולמו לאחר שלקה בדום לב ונאבק על חייו. פריג', הנחשב לאחד מהגיטריסטים המובילים בישראל, עבד מעל לעשור עם עברי לידר ולקח חלק בתוכניות טלוויזיה שונות

הגיטריסט, המפיק המוזיקלי והמלחין יהונתן פריג' הלך לעולמו היום (א') בבית החולים איכילוב בתל אביב, והוא בן 41 בלבד. פריג' הותיר אחריו אישה, שירלי, ושני ילדים.

מטעם משפחתו בישרו על מותו המצער: "בצער עצום ובכאב גדול אנו מודיעים על פטירתו של יונתן פריג' היקר והאהוב. יונתן נפטר הבוקר בבית החולים איכילוב, שם היה מאושפז בשבוע האחרון עם פגיעה מוחית קשה. משפחתו מבקשת להודות לצוות הרפואי של המחלקה לטיפול נמרץ שעשה כל שניתן למענו. מועד הלווייתו יפורסם בהמשך היום. יהי זכרו ברוך".

פריג' חש ברע לפני כעשרה ימים. הוא אושפז בבית החולים במצב קשה, שם נאבק על חייו לאחר שלקה בדום לב. אשתו שירלי ביקשה מחבריה ברשתות החברתיות להתפלל לשלומו.

פריג' נחשב לאחד הגיטריסטים המובילים בישראל. הוא עבד עם עברי לידר למעלה מעשור, הופיע לצידה של שירי מימון וגם ליווה את יגאל בשן בשנותיו האחרונות. בנוסף, הוא שימש בתור גיטריסט בתוכניות טלוויזיה שונות כמו "הכוכב הבא" וגם בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "בית ספר למוזיקה", שטרם שודרה.

עברי לידר, שעבד כאמור עם פריג׳, ספד לו בעמוד הפייסבוק שלו: "אני עדיין לא מאמין שאני כותב את המילים האלו. חברי היקר והמוכשר, שותפי ליצירה ולמסע הזה שלנו בעולם המוסיקה, יונתן פריג׳, הלך היום לעולמו. כל מי שעבד עם יונתן וכל מי שרגיל לראות אותו מופיע על הבמות, מעריץ ואוהב אותו אהבה גדולה. האנרגיה, הכישרון, המקצוענות והאהבה הענקית שלו למוסיקה ולחוויה האומנותית בלטו תמיד בכל דבר שעשה. יונתן היה שילוב נדיר של חכמה, סקרנות ונדיבות שהפכו אותו לאחד האנשים המיוחדים והמעניינים שהכרתי בחיי. הבור שאתה משאיר אחריך אצל כולנו עמוק מאד ולא בטוח שניתן למילוי. המחשבה שאתה לא איתנו יותר היא בלתי נתפסת על סף הבלתי אפשרית. יונתן – אין לי כל ספק שתמשיך ללוות אותי בכל דבר שאעשה. אוהב אותך וכבר מתגעגע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן