ניר אבישי כהן ונעם לוי מהאח הגדול בזוגיות?!

אחרי שנראו במספר אירועים לאחרונה, כולל במפגש לאחר יום הולדת של חבר של ניר וגם במוצ"ש האחרון, אפשר להכריז באופן רשמי על זוג חדש בביצה המקומית

אם הפרטים שפורסמו לעיל לא מספיקים עבורכם אז אנחנו נדווח לכם שנועם גם חשפה תמונה זוגית שלהם ממלון OLIVE אותו מנהל חבר של ניר אבישי כהן. אגב, בעקבות החשיפה הזאת אפשר לומר כי נעם לוי הוכיחה שהיא עומדת בהבטחותיה אחרי שהכריזה למעריציה ברשתות החברתיות שהיא מחכה לניר אבישי כהן. ההצהרה הפתיעה את העוקבים כי במהלך שהותה בבית היא דווקא נענתה לחיזוריו של דייר אחר.

אמנם כבר חודש וחצי חלף מאז סיום העונה של האח הגדול אבל ניר, שהודח לקראת הסוף, נחת מייד בידיה של נועם לוי שחיכתה לו כמו שהיא הבטיחה. השניים השלימו את הפער יפה מאד, והם עשו דברים ודיברו על נקודות שלא יכלו לעשות מול המצלמות. לאחר מכן נועם לוי עשתה לייב לעוקביה באינסטגרם ונשאלה על הקשר עם ניר וענתה: "אני לא נכנסת (פוליטיקה), זה לא התפקיד שלי ואני מכבדת אותו על מה שהוא עושה ודרך אגב, הוא כבר לא בשוברים שתיקה".

לסיכום אמרה: "אפשר להתעלם מהדעות הפוליטיות, הוא יכל להגיד אותו דבר עליי. הוא הסתכל עליי כנועם ולא כמישהי שהדעות הפוליטיות שלה שונות משלו. ודיי, אנחנו חייבים להפסיק להיות חברה שיפוטית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן