ישראל אוגלבו לא מתנצל

השורד שהתנהג אופן אלים העלה פוסט על אירועי האי האלימים ולא ביקש סליחה מרגב הוד שהושפל עד עפר

ישראל ראה את עצמו וזה מה שהיה לו לומר: "צפיתי בפרק של הישרדות ובעצמי בתוך המשחק הלא פשוט והמאוד קשוח הזה. אני מודה שלרגעים לא היה קל ולא נוח לראות את עצמי בתוך המצב הרגשי שהייתי בו (שמבחינתי הרגשתי שבאותו הרגע פשוט מפרקים לי את הבית ותוך כדי גם את המשפחה). בואו, זה לא סוד שאני אדם טוטאלי ובלהט המשחק ככה הרגיש לי נכון לפעול.  היום ובדיעבד חשוב לי לומר שלמרות המשחק ומצבי הקיצון שהוא מביא איתו, מה שרואים מכאן לא רואים משם.  מאז ומתמיד אני בעד שלום ואני אחד שכבוד בין אנשים הוא ערך עליון".

כזכור, למי מביניכם שלא צפה בפרק, במשא ומתן בבקתה שהתקיים בין הזמר, שהוא כאמור בן הברית של האח למשפחת הכדורגל המלכותית, לבין המדליסטית האולימפית, ירדן ג׳רבי, סיכמו השניים כי יקיימו "קרב הוגן" ויבזזו משהו קטן אחד מהשבט של השני. ברגע שהוד חזר לשבט וסיפר על כך לחבריו, בוזגלו מיד הסביר לו שלא מעניין אותו קרב הוגן, וכי כל חברי השבט קופאים מקור ועודד אותו ללכת ולקחת את הברזנט מהשבט השני.

הדבר גרם לפיצוץ נוראי בין הזמר, שהגיע לדרוש את השלל, לבין זוכה האח הגדול, ישראל אוגלבו, שהתעצבן על הרצון לקחת את הברזנט, ואמר לרגב הוד בין היתר "בן זונה. אתה לא רצוי אצלנו. תעוף מפה". אחרי הסערה ברשתות החברתיות בעקבות הריב על הברזנט שלגמרי הידרדר, הוד הרגיש צורך להגיב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן