סוף עצוב לחייו של הרקדן איימן ספיה

גופתו של הרקדן איימן ספיה, שהציל את חברתו וטבע, אותרה ליד עתלית. כוחות המשטרה משו אותה מהמים – והתברר כי מדובר בגופתו של הרקדן הנעדר.

איימן ספייה, הרקדן והאמן הבינלאומי נסחף בים בתחילת השבוע. אמש אותרה גופתו אחרי שמסוק משטרתי זיהה את תושב כפר יאסיף בן 29, בעומק הים מול עתלית. שלשום הודיעה המשטרה כי ספייה נראה לאחרונה ביום ראשון בשעות הבוקר בחוף נוה ים בעתלית, כאשר נכנס לרחוץ בים. לפי חבריו של ספייה, הוא שהה בחוף הים מאז יום שבת עם חברים, וביום ראשון לפני הצהריים הם נכנסו לים.

אחד מהם סיפר: "הם ירדו לים לשחות קצת, הגלים היו גבוהים והים סחף אותם". לפי עדויות, אחת מחברותיו של ספייה נקלעה למצוקה בים וספייה ניסה לעזור לה. חבריו סיפרו כי הוא ככל הנראה נסחף בשל הגלים הגבוהים, בעוד שחברתו הצליחה להיחלץ. קרוב משפחתו של איימן אמר לחדשות 12: "אנחנו באמת מודים לכולם על ההתנדבות והזמן שהם מקדישים לחיפושים. אנחנו כמשפחה הבנו עכשיו כמה הוא אהוב ואהוד".

חברים רבים של ספייה השתתפו בחיפושים אחריו – הם יצאו במקביל בקמפיין ברשתות החברתיות בניסיון לגייס סיוע בחיפושים. במשפחתו של ספייה טענו מאז ההודעה על היעדרותו כי המשטרה לא עשתה די על מנת למצוא אותו, אולם בארגון דחו טענה זו בתוקף. חברה של ספייה סיכמה: "בהתחלה זה היה מוזר שהים עדיין לא פלט את גופתו כי בדרך כלל זה קורה אחרי מספר שעות. מוזר לי גם שאני לא רואה צוללנים של המשטרה, אלא בעיקר מתנדבים שהגיעו לעזור למשפחה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן