טוב שהוא נזכר: ליאור דואק מגיב על הפרידה מתקווה גדעון

כוכב האח הגדול מגיב לראשונה על ההחלטה שלו להפרד מתקווה גדעון – איך הרגישה הבחורה שנעזבה? כל הפרטים

בסרטון מיוחד שהעלה ליאור דואק לרשת הוא פרסם כמה מילים על הפרידה שלו מתקוה גדעון. כך אמר: "אני ותקוה נפרדנו, אני לא רואה סיבה אחת שאני יכול להצביע עליה, אנחנו נורא אוהבים אחד את השני ואנחנו מאחלים אחד לשני את הכי טוב בעולם.. וזהו". היהלומן מהרצליה פיתוח, הגיב לגולשים שהציפו אותו בשאלות על הפרידה ועל סיכוי לחזרה עם תקוה בלייב בפרופיל האינסטגרם שלו.

את מה היה לליאור להגיב בנושא קראתם. לדעת רבים הוא היה מאוד תמציתי ומנגד מעט התחמק מהסיבה עצמה אבל אחרי ששמענו את התגובה של זוכת "האח הגדול" תקוה גדעון לפרידה שלה מליאור, חודש לאחר סיום התוכנית, היה חשוב גם לשמוע את הצד של הגבר. כזכור תקווה אמרה: "החלטנו בהחלטה משותפת להפריד כוחות ולהתמודד כל אחד לחוד עם המורכבות של היציאה מהבית. אומרים never say never  למרות שכרגע אני לא רואה עתיד משותף". מעניין.

התגובה של תקוה לא דומה לתגובה של ליאור אבל כל זה מגיע אחרי שמועה אחרת שרצה ברשת על כך של עומר נודלמן מהמירוץ למיליון נראתה ביחד עם ליאור דואק על סירה משותפת. החברים של השניים העלו סטורי ועם זאת הם עשו כל מה שהם יכולים כדי שנודלמן לא תהיה בקטעים ליד ליאור. אולי מדובר כאן בזוגיות חדשה? נמשיך לעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן