פרסום ראשון: דניס רוסקוב והדר ברייר בזוגיות אחרי סיום הצילומים

פרסום ראשון: דניס והגר שרדו את סוף הצילומים ועדין בזוגיות. בקרוב מאד זה ייחשף בפרק האחרון של חתונה ממבט ראשון והשניים נראים מאוהבים גם בימים אלה

לפורטל עומרי חיון נודע שאכן אלו הם פני הדברים והשניים עדין בקשר זוגי מאז התכנית ודרך אגב אחד הדברים המעידים על כך היא העובדה שדניס העלה בסטורי שלו לעמוד האינסטגרם קטעים שמוכיחים זאת.  לקראת ערב שבת ניתן היה לראות בקטע שהוא נח בחוף על מחצלת אדומה ושהוא לא לבד. הגולשים שמו לב בין הסטורי שלו לזה של הדר והבינו שהם נמצאים ביחד בחוף.

כידוע, התכנית צולמה בספט' שעבר וכמעט שנה אחרי נראה שהכל טוב שם. ביחוד לאור העובדה שגם הדר ברייר לא הצליחה להתעלם ממזג האוויר הנעים שהפציע, ופרסה מחצלת בחוף הים ובמקרה או שלא, גם המחצלת שלה הייתה אדומה. גולשים נוספים גילו שגם צבע הלק שלה אותר בסטורי של דניס. כמו כן נראו שם כפות רגליים בלק בהיר, אותו הגוון בו בחרה הדר. אז מה תגידו?

המתח הרב גורם למעריצים רבים לנסות ולחבר נקודות ולמצוא פרטים ברשתות החברתיות על מנת לדעת מי מהזוגות שרדו את מבחן המציאות, מה שגורם להסקת מסקנות.  לאחרונה גם פורסמה תגובה של דניס כשנשאל על ידי אחד מכלי התקשורת האם הדר בהריון ממנו בימים אלה. הדר, שכבר שמעה לא מעט ספקולציות סביב הקשר של השניים, ראתה את הפרסום והחליטה לצחוק על זה בסטורי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן