מה הסכום שדנית תובעת מהפקת חתונה ממבט ראשון?

הודעה קולית רצה בוואטסאפ בימים האחרונים והבחורה מדווחת: "רכילות מהימנה בהחלט" – אז מה קורה שם באמת?

בשבוע האחרון רצה ברשת הודעה קולית ובה מידע על כך שחתן חתונה ממבט ראשון, אמיר זהבי, משקר בנוגע לנטיתיו המיניות. אם לא די בכך, הקולה של הבחורה האלמונית מדווח על כך שדנית תובעת את ההפקה במאות אלפי שקלים על הונאה מאחר ושידכו לה בחור שאינו סטרייט ומכאן הסיבה שאמיר זהבי לא הצליח להימשך אליה. אחרי כמה ימים קשים של זהבי הוא החליט להגיב לדברים ולהודיע שהכל פייק. מי שעוד באה לעזרתו היא בת זוגתו בתכנית דנית ליבנת, שביקשה להגיב. אז עם תמונה זוגית שלה ושל זהבי, כתבה דנית לעוקביה ברשת: "אנחנו לפעמים שוכחים שלמילים יש כוח אדיר".

עוד הוסיפה: "כשמשתמשים בהן באופן שגוי, זה יכול למוטט ולרסק. שמועות זה דבר רע וכואב. בואו נחשוב לפני שמפעילים את הכוח הזה להבא ונשתמש בו בתבונה". התגובה של דנית מגיעה אחרי עוד תגובות שכוכבי "חתונה ממבט ראשון" פרסמו. דניס רוסקוב, מסר: "אני אוהב אותך ומעריך אותך". זוגתו הדר ברייר כתבה: "האנשים הקטנים שידם קלה על המקלדת נכנסים לנו ללב". זהבי עצמו הודה להם.

הוא הגיב: "אולי אנשים נמוכים ראו בי מטרה קלה. אני חושב שאין נטייה מינית פסולה ואין נטייה מינית מוסרית יותר מנטייה אחרת. למרות זאת, בתור גבר שהלך כל כך רחוק כדי למצוא את אשתו (בדגש על אישה), חשוב לי להגיד באופן ברור ובלתי משתמע לשתי פנים שאני סטרייט".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן