קובי אשרת מתאושש מהניתוח

בשורה משמחת ליוצר המוכשר: המוזיקאי עבר ניתוח השתלת כליה והשבוע השתחרר מבית החולים בילינסון כאשר מצבו הבריאותי טוב.

קובי אשרת המוזיקאי, עבר השתלת כליה. את הבשורה כי ההשתלה עברה בהצלחה פרסמה אשתו עדה תומר אשרת בפייסבוק. החדשות הטובות האלה מגיעות אחרי תקופה לא פשוטה שעברו בני הזוג, בה פרט לאבחון מחלת הכליות של המוזיקאי, גם נמצא לפני כשנתיים כי אשתו חלתה בסרטן. המוזיקאי שהמתין להשתלת כליה, נאלץ לחכות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל.

לפני שבוע עבר קובי אשרת את ניתוח השתלת הכליה בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה על ידי ד"ר אביתר נשר. אשתו עדה אשרת מסרה כי הניתוח עבר בהצלחה ואשרת הראה סימני התאוששות. אמש הוא השתחרר מבית החולים בילינסון כאשר מצבו הבריאותי טוב. אשרת שפגש את התורם אמר עליו: "הוא בחור מדהים, בוגר סיירת גולני, שעושה את זה כשליחות".

עוד הוסיף: "מאז אנחנו שומרים על קשר והוא הבטיח להמתין. בהזדמנות זאת נשמח אם תוסיפי שאנחנו מודים לעמותת מתנת חיים של הרב הבר שמסייעת לנו מאוד". אשתו עדה מסרה: "בשעה טובה ובאושר גדול קובי השתחרר. מרגיש טוב ומודה לצוות הרפואי ולכל מחלקת ההשתלות על הטיפול המסור וכמובן לתורם המלאך". לפני כשנה ציין אשרת 50 שנות קריירה ענפה. אשרת הלחין אינספור שירים אשר נכנסו לפנתיאון היצירה הישראלית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן