תעלומת ההתאבדות: על מותם של זיו מטושקה ונטלי בר

מותם בא בהפתעה גמורה לכולם – השניים לא הותירו אחריהם מכתב או רמז ונראה שהסיפור העצוב הזה נגמר בצורה קשה מאד. החברים הקרובים שלהם ימשיכו לנסות לברר מה באמת קרה שם.

בני הזוג שהתאבדו לפני עשרה ימים בדירתם בבאר שבע הם המוזיקאי זיו מטושקה ובת זוגו לחיים וליצירה, נטלי בר. מטושקה היה חלק מרכזי מסצנת המוזיקה בישראל בשנים האחרונות, כטכנאי סאונד, מפיק, פרפורמר ומורה. ההערכות במשטרה הן שמטושקה ובר שמו קץ לחייהם, ככל הנראה בגלל חובות כלכליים. לאחר המוות הם הובאו למנוחות בבית העלמין מסילה, שבעמק חפר.

זוג האמנים מבאר שבע זיו מטושקה ונטלי בר נמצאו ללא רוח חיים בביתם בשכונת רמות. חברים ובני משפחה ניסו להבין מה הוביל למעשה האובדני ולהבין בדיעבד, אם היו לכך סימנים מוקדמים. ככל שחולף הזמן, הם מבינים כי בני הזוג לא שיתפו את הקרובים להם ביותר וייתכן כי הסיבה בגללה החליטו לשים קץ לחייהם לא תתברר אף פעם.

מצד שני, גורמים מסרו כי מאחורי החלטתם עמדה מצוקה כלכלית קשה אליה נקלעו. הדברים נאמרו במוצאי שבת על ידי יו"ר תא אופק בבן גוריון, נועה חסידוב,  במהלך הפגנת הארגונים החברתיים. מותם בא בהפתעה גמורה לכולם. לא נערכת חקירה, מאחר ולא קיים חשש למעשה פלילי.  השניים לא הותירו אחריהם מכתב או רמז ונראה שהסיפור העצוב הזה נגמר בצורה קשה מאד. החברים הקרובים שלהם ימשיכו לנסות לברר מה באמת קרה שם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן