ליטל סמדגה, אלינה לוי וניקול רזניקוב מבלות בים אחרי "הישרדות"

ליטל סמדגה, אלינה לוי וניקול רזניקוב עשו חיים בחוף הים שנפתח רשמית לרחצה. הן לא החמיצו את האפשרות לבלות בנעימים ביום שמשי ונראה שהחבורה הזאת ממשיכה להיות מלוכדת כמו שהיה על האי.

העונה החדשה של "הישרדות " רצה על המסך כאשר 18 ישראלים נלחמים על תואר השורד האחרון על רקע נופי הפיליפינים. הבנות ליטל סמדגה, אלינה לוי וניקול רזניקוב נצפו לאחרונה מבלות בחוף הים. אלינה (לשעבר אלין) כבשה את לב הצופים בעונה השנייה של "האח הגדול", שם הגיעה למקום השלישי. בוגרת לימודי משחק בסטודיו "יורם לוינשטיין" וכיום, לצד עיסוקיה האומנותיים, היא גם מנחה תוכנית ברדיו ירושלים.

ליטל סמדגה זכתה בעונה השנייה של "היפה והחנון" והייתה אחת הדמויות הזכורות בה, לצדו של אלכס מורוזוב. מאז היא הפכה לאמא ונעלמה כמעט לגמרי מאור הזרקורים, כך שגם עבורה "הישרדות" מסמנת קאמבק למסך הטלוויזיה. ניקול רזניקוב היא דוגמנית ומלכת היופי של ישראל לשנת 2018. עם שובה מהאי מצילומי "הישרדות", דווח שהבחורה הצעירה מצויה בקשר עם סמיון אבל מאז עברו כמה חודשים.

השניים, כך על פי דיווחים, כבר הספיקו להיפרד, וזאת מבלי שאישרו באופן רשמי את הקשר. בכל אופן נראה שהשלוש עשו חיים בחוף הים שנפתח רשמית לרחצה. הן לא החמיצו את האפשרות לבלות בנעימים ביום שמשי ונראה שהחבורה הזאת ממשיכה להיות מלוכדת כמו שהיה על האי.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן