רנין בולס מ"האח הגדול" – הדיירת שהפכה למגישת חדשות

בשנים הרבות שעברו מהעונה הראשונה של האח הגדול ועד היום, רנין בולוס הפכה מפליטת ריאליטי ליונית לוי של העולם הערבי – עכשיו היא מדברת על הימים ההם וההצלחה הגדולה שלה כיום.

רנין בולוס משמשת בימים אלו מגישת מהדורת החדשות בערוץ בשפה הערבית של רשת i24news, שמשודר במדינות רבות בעולם, ופניה מככבות מדי ערב על המסך בערוץ הטלויזיה הזה. בהחלט מדובר בהצלחה גדולה עבור הבחורה הערבייה שהתפרסמה לפני 12 שנים כאשר נכנסה לאחר הגדול. כזכור, בעונה הראשונה ה"אח הגדול" הקפידו לשרטט את דמותה של רנין בולוס כ"נסיכה ערבייה": דמות מפונקת, יפה, רגישה ואקזוטית, שהצליחה לשבור כמעט כל סטריאוטיפ מקובל בישראל על בחורות ערביות. אנשי ההפקה אף עודדו אותה להציג את עצמה כך מול המצלמה והיא שיתפה פעולה בקלילות. בולוס היתה ללא ספק אחת הדמויות המעניינות והמפתיעות ב"אח הגדול".

דווקא מעמדת המיעוט שבה הוצבה – ערבייה יחידה בקבוצה יהודית – היא בלטה כדמות חזקה ואליטיסטית, ששואבת את כוחה מהאופקים הרחבים שהעניקו לה החיים בחו"ל והנעורים בישוב היהודי-ערבי נוה שלום, יחד עם הופעתה המושכת והמשפחה התומכת מאחור. בשנים שעברו, בולוס הפכה מפליטת ריאליטי ליונית לוי של העולם הערבי.

על כך אמרה: "קיבלתי המון אהבה, גם מערבים וגם מיהודים. אנשים אמרו לי שפתחתי אצלם את הראש, דברים ששיניתי אצלם בראש. לגביי כל העניין של ההסתכלות על כל הסכסוך הישראלי פלסטיני, על הגישה, על איך זה בסדר שיש דעות שונות. אני, איך שהרגשתי, זה לא היה שערבים חשבו עליי ככה ויהודים חשבו עליי ככה, זה היה מאוד אינדיבידואלי. היו יהודים וערבים שאהבו אותי מאוד והיו יהודים ערבים שפחות אהבו אותי וחשבו שאני צעקנית".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן