פרסום ראשון: רומן בין ירדן ג'רבי לעידן חביב מהישרדות

אחרי הסימנים של התאהבות על האי השניים מנהלים לאחרונה רומן ונראה שזה עשוי להבשיל לקשר רציני.

אחרי כמה פרקים ועל פי מה שקורה בשטח עושה רושם שהשילוב בין עידן חביב לירדן ג'רבי, הגאווה הגדולה של ישראל בספורט, בדרך הנכונה. כידוע, גרבי אמרה שעבורה עידן חביב הוא הגבר האולטימטיבי. הוא יפה תואר, ג'נטלמן, מוכשר ויש לו כריזמה. גרבי בעצמה יכולה כמובן להיות גאה במה שהשיגה עד כה: היא אלופה שזכתה בכל מה שהיא רצתה, מודל לחיקוי למסירות ועבודה קשה שהגיעה הכי רחוק שאפשר.

בעקבות נקודת הפתיחה הזאת היא יכלה להתפנות לעינינים של הלב. בפרק לפני האחרון לא ברור האם חביב הזיל דמעה מהתרגשות כאשר שמע את גיא זו-ארץ מדבר על השבת שהזכירה לו את הבית והמשפחה, או בגלל ששמח כאשר ראה את חלת השבת שהם עומדים לקבל אחרי ימים של רעב. חביב נמנע מלהביע רגשות בקול, הוא רוב הזמן שומר על שתיקה ומעדיף להיות אוזן קשבת למצוקותיהם של אחרים.

ירדן גרבי? אחרי שכבר הסבירה את חשיבות הספורט בחייה בתגובה לדברים שנאמרו על האי, הפעם ג'רבי העבירה באמצעות האינסטגרם מסר תקיף, חינוכי וחשוב לאחר שנעשה נגדה שימוש במילה "בחורילה" במהלך התוכנית. זה כאמור לא הפריע לה לחשוב על עתיד משותף עם הזמר ועל פי השמועות שרצות, אחרי הסימנים של התאהבות על האי השניים מנהלים לאחרונה רומן ונראה שזה עשוי להבשיל לקשר רציני. נמשיך לעקוב.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן