אופס: קורין גדעון אמרה שלא לבשה חשוף ומכנסונים אבל התמונה הבאה מספרת סיפור אחר

קורין גדעון טענה בפוסט שהעלתה שהיא לא לבשה חשוף או מכנסונים מעולם אבל תמונות שלה שהגיעו למערכת חשפו דברים אחרים לגמרי.

אחרי שקורין גדעון שיתפה את עוקביה ברשתות החברתיות בדעתה על תופעת המכנסונים היא נחשפה עם עברה הלא מחמיא שמוכיח שהיא לבשה בגדים חשופים כאשר הייתה צעירה. התגובה של גדעון הייתה מנוגדת לדעתה של רותם סלע למשל ועוד אנשים רבים בתעשיית הבידור שתמכו בדעתה של המגישה. עם פרוץ הפרשה היא כתבה: "גדלתי בבית אולטרה חילוני ובחיים שלי לא לבשתי לבית ספר מכנסונים".

עוד הוסיפה: "גם לא מחשופים. לא כי זה עלול לגרות גברים, לא כי אני עלולה להיות מוטרדת מינית, פשוט כי זה לא מכבד. לא מכבד אותי. ככה חינכו אותי, הוריי הליברלים. נראה לי שיצאתי בחורה חזקה למרות זאת, לא? כל הצדקנים זועקים אפליה. אבל אני חושבת שאם בנות היו מגיעות עם מכנסיים קצרים שמגיעים עד אמצע הירך נגיד, לא היו מעירים להן. אני לא מסכימה עם האופן שבו מתייחסים לבנות כאלה, אבל כן מסכימה עם העיקרון".

לסיכום כתבה: "אף אחד לא דורש שילכו עם חיג׳אב, גם לא עם חולצות וחצאיות ארוכות. חוץ מזה, בית ספר זה לא חוף הים וזה לא הבית וזה לא המרחב הציבורי. זה מוסד חינוכי ורצוי שיהיה בו קוד לבוש מכבד. אף אחד לא מצנזר אותן, לא מחליש אותן, לא מחפצן. הן עושות את זה בעצמן, לא צריך לדאוג לחופש שלהן". כעת יהיה מעניין לשמוע מה יהיה לגדעון להגיד אחרי גניבת הדעת שהציגה בקיר הפרטי שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן