בן זיני בוכה בראיון שהוא מדבר על טיילור מלכוב

בן זיני בכה בראיון אצל אופירה וברקו כאשר החל לדבר על האקסית הטרייה שלו

הפרידה של זיני וטיילור תפסה את המעריצים שלהם בשוק. עכשיו הגבר מדבר על המצב החדש מאז הפרידה ובראיון אצל אופירה וברקו לא יכל היה לעצור את הדמעות: "עד לפני חודשיים הייתה, לפחות מהצד שלי, ממש אהבה בעצמות. זה היה מסובך. ברגע שאתה גם עובד וביחד וגם מנהל זוגיות נהיה מין קו כזה שמיטשטש עם הזמן. ויכוחים של עבודה גולשים לתוך הזוגיות ולהיפך ולפעמים גם כשאתה רוצה לשים את הקו הזה, זה נורא קשה".

עוד הוסיף : "על השאלה מי נפרד ממי אני לא אענה כי אני חושב שלא צריכים להיכנס לרזולוציות האלה. שנינו באמת אהבנו עד הרגע האחרון. התקשורת סוג של החליטה בשבילנו. קמנו בבוקר, פתחנו את הטלפון ואז סימסתי לה 'תגידי, נפרדנו ואני לא יודע?'. זאת כותרת שהרבה אנשים רצו לשמוע. אני חושב שמטבעו, אדם מעדיף לראות לידו אדם פצוע מאשר אדם שמח".

לסיכום אמר זיני: "תמיד הייתי אופטימי וחשבתי שאנשים סביבי רוצים שיהיה לי טוב. בוא נגיד שגיליתי מי החברים האמיתיים שלי בתקופה הזו. שנינו הגענו להחלטה מאוד בוגרת. אני אומר לך שעד השנייה האחרונה אהבתי אותה, וגם עד היום. היא לא פגעה בי. לקחנו הפסקה כשחזרנו מהצילומים בברזיל, כי הבנו שאם לא נעשה את זה, לא נדע באמת מה אנחנו רוצים. בשבועיים האלה היה מעורב המון אגו – מי יתקשר ראשון? מי ישאל מה קורה? אני יכול להגיד שגם אני נפלתי למקום הזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן