שרית חדד בדרך להריון שלישי?

הזמרת שרק לאחרונה ילדה תכנס שוב להריון? מקרובים לזמרת מספרים שהיא רוצה משפחה גדולה והיא נכנסה להריון יחסית מאוחר אז דואגת למשפחתה.

"שרית חדד שואפת להקים משפחה גדולה והיא נכנסה להריון יחסית מאוחר אז היא דואגת למשפחתה" כך מסרו מקורבים לזמרת שרק בתחילת החודש ילדה את ביתה השנייה. כזכור, אחרי שהביאה לעולם את בתה השנייה, אחות לנויה בת השנתיים וחצי, הזמרת שרית חדד שיתפה בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם את שמה של התינוקת החדשה: שירה.

בספטמבר 2017 הביאה לעולם את נויה, ומאז החיוכים לא מפסיקים להפציץ את הפיד. ברוכה הבאה שירה הקטנה, בחרת לך תקופה מיוחדת להיוולד בה. המון מזל טוב לאמא שרית ולאחות הגדולה נויה. בכל הקשור לאב עדיין יש תמימות דעים ברחבי הביצה אבל אנחנו כבר חשפנו כי מדובר באותו האבא לשני הילדים של שרית חדד. היא מעדיפה שהוא ישאר חסוי.

כמו כן היא הצהירה שאם הילדים שלה ירצו לדעת מי הוא היא תספר להם. זה בהחלט התקדמות אחרי מה ששמענו ממנה בעבר מאחר והזמרת סיפרה שנויה בת השנתיים כבר מבינה שאמא היא זמרת מפורסמת ואפילו שהשיר "חלק ממני" נכתב עליה. בכל אופן בימים אלו חדד מתאוששת ובתוך תוכה כבר חולמת ללדת ילד נוסף. האם זה יהיה בן או שמא שוב פעם בת?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן